Jump to content

Nieuwe moderator


Lantyz

Recommended Posts

Enige tijd geleden kondigde onze MTA mod RTS zijn vertrek als moderator aan. Met een registratiedatum uit 2004 is RTS een lid van het eerste uur (en heeft zelfs een ID van slechts drie cijfers! :puh: ) en heeft ondertussen al flink wat bijgedragen aan GTAForum. Hiervoor onze hartelijke dank! Hopelijk zien we je als megalid nog regelmatig langskomen!

Als vervanger hebben we kersverse mod Argon gestrikt. Argon loopt ook al weer een flinke tijd rond in het MTA forum en we hebben dan ook alle vertrouwen in hem. Succes, Argon!

Meer modwissels na de reclame. Niet wegzappen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Argon

    4

  • Lantyz

    1

  • Wesley

    1

  • Donwell

    1

Top Posters In This Topic

Ik zag Argon net al als moderator, maar nogmaals gefeliciteerd Argon! Jammer dat je stopt, RTS, en bedankt voor al je inzet alle tijd. Argon, nogmaals gefeliciteerd en veel succes de komende tijd! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte Argon, ik ken je persoonlijk niet goed maar ik weet wel zeker dat je het goed gaat doen als mod. Veel succes, en RTS, jammer dat je vertrekt maar het zat er al een beetje aan te komen, veel succes in je verdere leven :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd Argon!

Het is een zware taak die je op je neemt, maar ik weet zeker dat je het aankunt. ;)

En ja, RTS, jammer dat je vertrekt, maar ik zag je de laatste tijd al steeds minder, dus ik zag het ook wel

een beetje aankomen.

In ieder geval bedankt voor alles wat je voor het forum betekend hebt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...