Lantyz Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Enige tijd geleden kondigde onze MTA mod RTS zijn vertrek als moderator aan. Met een registratiedatum uit 2004 is RTS een lid van het eerste uur (en heeft zelfs een ID van slechts drie cijfers! ) en heeft ondertussen al flink wat bijgedragen aan GTAForum. Hiervoor onze hartelijke dank! Hopelijk zien we je als megalid nog regelmatig langskomen! Als vervanger hebben we kersverse mod Argon gestrikt. Argon loopt ook al weer een flinke tijd rond in het MTA forum en we hebben dan ook alle vertrouwen in hem. Succes, Argon! Meer modwissels na de reclame. Niet wegzappen! Reageren
Donwell Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik zag Argon net al als moderator, maar nogmaals gefeliciteerd Argon! Jammer dat je stopt, RTS, en bedankt voor al je inzet alle tijd. Argon, nogmaals gefeliciteerd en veel succes de komende tijd! Reageren
Wesley Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Gefeliciteerd Argon met je promotie naar blauwtje Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik zag het al. Echt gefeliciteerd Argon, je verdient het! RTS, ik ken je niet zo goed, maar succes met het verdere leven als Megalid! Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ook al gezien, maar nogmaals 'Feli'! Ik zie je er vaak posten, met goede hulp. Gefeliciteerd Argon! RTS, vrij weinig gezien. Toch jammer, veel plezier nog op 't forum Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Gracias! Gefeliciteerd Juul met je mooie blauwe kleurtje.. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Gefeliciteerd Argon! Spijtig dat je weg gaat RTS, ik heb je nooit echt goed gekend, maar bedankt voor al je bijdragen die je op het forum gelevert hebt. Reageren
Argon Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Bedankt al allemaal. Ik ben de laatste tijd niet echt actief geweest door examens en veel werk maar ik ben zeker veel bezig geweest met MTA maar had het eigenlijk niet helemaal zien aankomen. Reageren
M4X Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Van harte Argon, ik ken je persoonlijk niet goed maar ik weet wel zeker dat je het goed gaat doen als mod. Veel succes, en RTS, jammer dat je vertrekt maar het zat er al een beetje aan te komen, veel succes in je verdere leven Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Gefeliciteerd Argon , jammer van RTS. Maar tijden veranderen, blauw staat je goed trouwens. Reageren
Argon Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Groen vondt ik toch mooier hoor. Maar de opties van blauw staan me toch meer aan. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Van harte gefeliciteerd Argon! Het is een zware taak die je op je neemt, maar ik weet zeker dat je het aankunt. En ja, RTS, jammer dat je vertrekt, maar ik zag je de laatste tijd al steeds minder, dus ik zag het ook wel een beetje aankomen. In ieder geval bedankt voor alles wat je voor het forum betekend hebt! Reageren
Dizzee Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Gefeliciteerd Argon, ik weet zeker dat je het goed gaat doen! (hoe cliché het ook mag klinken) Belgium takes over. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Gefeliciteerd Argon en jammer RTS dat je vertrekt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.