Jump to content

Nieuwe moderator, act II

Recommended Posts

Geplaatst:

Welkom terug bij de moderatieshow! Vandaag nemen we afscheid van GTA SA moderator _KoE_Mzungu. Koe was een actief lid en een trouwe moderator sinds 18 augustus, maar sinds de jaarwisseling zijn we hem min of meer kwijt. Aangezien we geen contact met hem konden krijgen en het er niet naar uitziet dat hij weer actief wordt rest ons geen andere keus een andere mod te zoeken. Koe, mocht je dit nog eens lezen, bedankt voor je inzet op het forum en de wiki, en laat svp. van je horen waar je zo plotseling gebleven bent!

Ook anderen die wellicht meer weten van zijn whereabouts: wij houden ons aanbevolen!

Een waardig opvolger hebben wij gevonden in -Matthijs-. Deze jongen loopt al geruime tijd rond op het forum en heeft zich al lang en breed bewezen in het GTA SA forum, dus we twijfelen er niet aan of hij weet dit forum op orde te houden! Succes, Matthijs!

Ook Wazuup stopt per heden als moderator van de modding fora. Als persoonlijke noot wilde hij het volgende laten weten:

Beste GTAforum leden,

Ik stop dus als moderator van de modding fora. Ik heb dit bijna een jaar lang met heel veel plezier gedaan, maar ik wil er nu toch echt een punt achter zetten. Vooral wegens tijdgebrek, ik besteed minder tijd aan de computer dan voorheen. Ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijd, en in het speciaal me collega moderators. Het was super om met jullie samen te werken.

Los wil ik ook nog DaBeast, mijn directe collega, extra bedanken, al spreken we elkaar nog vaak genoeg. Ik ben zeker niet vertrokken van GTAforum, je zult me nog vaak genoeg zien rondkijken.

Frank

Hartelijk bedankt voor je kennis en prestaties op gebied van zowel modden als modereren!

Dutchy3010 zal hem vervangen in de modding fora, en laat haar positie in GTA SA aan -Matthijs- over. Succes, Dutchy!

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lantyz

1

• Grove St.

1

• TheGuardian

1

• Sandra

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Jammer van koe. Ik vraag me inderdaad ook af waar hij zit. Hij was een prima moderator :tu:

Koe moest je dit ooit een keer lezen, we missen je. Bedankt voor je bijdrages aan het forum _O_

Matthijs, de aanhouder wint en de tijd is er dan eindelijk voor je. Gefeliciteerd met je promotie tot moderator. Net als de administrators twijfel ik zeker niet aan je en weet ik zeker dat je dit super goed gaat doen.

Wazuup erg jammer dat je stopt. Ik hou me zelf niet bezig met mods, maar als ik eens kwam piepen zag ik wel dat je de forums erg ordelijk hield. Bedankt voor alles :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Matthijs, gefeliciteerd! Je hebt het écht verdient. De snelheid dat jij die savegames aanvragen voor iedereen zijn neus weg grist, wauw wat een power! :D Succes met je nieuwe baan! :Y

En Wazuup, prachtige inzet in je moddings fora! Veel plezier met je leven! _O_

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Ten eerste wil ik mijn nieuwe collega van harte feliciteren, natuurlijk. Gefeliciteerd, Matthijs! Een zeer verdiende promotie, want ik had mij geen betere keus kunnen wensen. Nogmaals gefeliciteerd, en succes! Voor vragen weet je mij (en andere crewleden) wel te vinden. :tu:

KoE, bedankt voor je inzet van de periode augustus t/m december. Je was een waardige collega, en ik vind het daarom jammer, dat je zo plotseling verdwenen bent. Hopelijk zien we je nog terug. In ieder geval bedankt voor de periode dat je mij (en Dutchy) als collega hebt bijgestaan!

Ook jammer dat jij gestopt bent, Wazuup. Zelf kom ik zelden tot nooit in de Modding fora, maar weet wel dat jij hier erg veel verstand van hebt en de aangewezen persoon was om de zaakjes daar op orde te houden. Ook jij bedankt voor je inzet, Wazuup. We zien je vast nog wel eens verschijnen. :Y

_KoE_Mzungu, ik vind het erg jammer dat we op deze manier afscheid van je moeten nemen.

Ik weet nog wel dat ik jou destijds bewonderde, omdat je feilloos alle probleempjes wist op te lossen, waar mensen mee zaten.

Je deed het altijd erg goed in de San Andreas fora, dus ik vind het jammer dat we dat nu moeten missen.

Ondanks dat, heel erg bedankt! :tu:

-Matthijs-, ik zie je regelmatig in de San Andreas fora, waar je altijd paraat staat om mensen te helpen met problemen, en voor het spelen van savegames.

Je bent een gezellig kerel, en ik kan me zo gauw niemand bedenken die hier beter geschikt voor is, je hebt dit dik verdiend! :tu:

Wazuup, je bent onlangs al afgetreden als Co-Leader bij The Duckdome, en ook dit zag ik ergens wel een beetje aankomen.

Ik kom eigenlijk nooit in de Modding fora, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat jij het allemaal keurig regelde.

Maar ja, het echte leven gaat natuurlijk voor, en soms leidt dat tot iets als dit.

Gelukkig ben je niet helemaal vertrokken, want dat zou ik echt jammer vinden.

Heel erg bedankt! :tu:

Bewerkt: door Silverbyte
Geplaatst:

Bedankt voor al jullie inzet de afgelopen tijd, _KoE_Mzungu en Wazuup, naar mijn mening hebben jullie de taak in San Andreas goed volbracht.

En dan -Matthijs-, ik vind écht dat je het verdient om Moderator te zijn en zeker van San Andreas. Ik weet ook zeker dat je het goed zult doen. Succes! :tu:

-Matthijs-, als er iemand het verdiende om moderator te zijn, dan was jij het wel. Veel succes en gefeliciteerd!

Koe, je was altijd een goede moderator en het is jammer dat je opeens niet meer actief bent...Hopelijk kom je ooit nog terug.

Wazuup, jammer joh. Je was altijd één van mijn favoriete moderators en je modereerde bovendien in mijn favoriete fora. Veel succes verder als ML!

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd -Matthijs- :tu: Het heeft eventjes geduurd maar eindelijk hebben we je kunnen toevoegen als crewlid. Je gaat het zeker goed doen en bij vragen weet je ons te vinden....

Dank Frank voor al je goede werk en je gezelligheid al die tijd. Je hebt de modding-sectie meer dan goed op de rails gehouden, maar zaken buiten het forum zijn belangrijk(er) en het is goed dat je dan plaats maakt voor een ander. En je hebt in Dutchy3010 een prima opvolger (succes Jet :Y).

Geplaatst:

't Moest r een keer van komen. Jammer dat je zo plots weg bent gegaan Koe, erg jammer. Matthijs is zeker de perfect opvolger van jou, gefeliciteerd Matthijs!

Ook jammer dat jij, Wazuup stopt. Dutchy is natuurlijk een goede opvolger, gefeliciteerd :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...