Hackman Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik heb nieuwe sig gemaakt, ik hoop dat jullie hem wat vinden. tips en rates aub Reageren
joppie Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 op het eerste gezicht: wel geinig, maar kweet niet wat je er allemaal aan hebt gedaan... Als eerste had ik je naam niet zo groot gedaan, iets meer effecten in de sig (niet alleen een render en die blokjes, heet dat raster? , maar verder best mooi. cijfer: 6/10 Reageren
Hackman Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) om precies te zijn heb ik alles van de sig zelf gemaakt behalve het lettertype rechts-boven is inderdaad een raster EDIT:De border om de letters heb ik ook zelf gemaakt Bewerkt: 21 maart 2008 door hackman Reageren
Hackman Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 nog iemand? >>> Door RonaldVC: Na een paar uur al bumpen is niet nodig en ook niet toegestaan. Pas na een dag mag je eventueel je topic weer bumpen als hij naar beneden gezakt is..<<< Reageren
Hackman Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Intussen heb ik nog een sig gemaakt, namelijk deze: Deze mag je ook raten en je mag tips geven Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Mooie achtergronden Zien er zeer gelikt uit. De eerste is heeft naast de achtergrond niks te bieden. De tekst is gewoon groot, en verder niks bijzonders. Een render goed inblenden is moeilijk, maar zeker het proberen waard. De tweede heeft wel een render, maar die is gewoon op de achtergrond gezet. Tekst is ook weer zo groot, die moet eigenlijk een bij-rol spelen. Oftewel: kleiner. 1ste: 6. Behalve de achtergrond is er niks bijzonders. 2de: 6,5. Render is niet ingeblend. Reageren
Hackman Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) bedankt voor de reactie ik zal wel op die letters denken de volgende keer soms zijn m'n ogen groter dan de signature ik heb nog een creatie alleen geen signature kijk zelf maar wat je ervan kan maken en dit is ook laatste creatie: Bewerkt: 22 maart 2008 door hackman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.