Jump to content

Probleem met admin cars en server crash


JayKay

Recommended Posts

Ik heb een probleem met een groot script.

In mijn script heb ik bepaalde auto's die alleen voor admin's zijn.

Als een admin in zo'n auto stapt, dan tuned hij die auto. Het probleem is dat de bumpers er heel erg scheef naast komt te staan, een andere admin car tuned helemaal niet en als ik in een nog andere admin car stap dan crasht mijn hele server en daarna kan ik niet meer in mijn server komen.

Ik kan de fout niet vinden in het script en de oorzaak weet ik ook (nog) niet.

Dit is mijn script.>>hier<<. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Als ik het compile dan staan er geen error's of warnings, maar als ik de server handmatig afsluit dan treed er elke keer een fout op.

En ik heb ook even een plaatje geupload zodat je dat met die bumpers kan zien.

foutup1.png

P.s. Ik heb dit bericht al ergens anders gepost, maar dat heb ik daar verwijderd en hier maar neer gezet, omdat

ik na 3 dagen nog geen reactie had gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem met een groot script.

In mijn script heb ik bepaalde auto's die alleen voor admin's zijn.

Als een admin in zo'n auto stapt, dan tuned hij die auto. Het probleem is dat de bumpers er heel erg scheef naast komt te staan, een andere admin car tuned helemaal niet en als ik in een nog andere admin car stap dan crasht mijn hele server en daarna kan ik niet meer in mijn server komen.

Ik kan de fout niet vinden in het script en de oorzaak weet ik ook (nog) niet.

Dit is mijn script.>>hier<<. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Als ik het compile dan staan er geen error's of warnings, maar als ik de server handmatig afsluit dan treed er elke keer een fout op.

En ik heb ook even een plaatje geupload zodat je dat met die bumpers kan zien.

foutup1.png

P.s. Ik heb dit bericht al ergens anders gepost, maar dat heb ik daar verwijderd en hier maar neer gezet, omdat

ik na 3 dagen nog geen reactie had gekregen.

Van wat ik begrijp uit jouw verhaal klinkt het alsof je de verkeerde componenten aan een verkeerd voertuig toevoegt..

Het crashen ligt op zo'n moment ook door de componenten die ervoor zorgt dat heel je spel flipt, als het goed is crasht alleen je spel door componenten, als je server ook crasht dan ligt het aan je script zelf..

Link to comment
Delen op andere websites

Van wat ik begrijp uit jouw verhaal klinkt het alsof je de verkeerde componenten aan een verkeerd voertuig toevoegt..

Het crashen ligt op zo'n moment ook door de componenten die ervoor zorgt dat heel je spel flipt, als het goed is crasht alleen je spel door componenten, als je server ook crasht dan ligt het aan je script zelf..

Het rare is dat de auto's het eerst wel deden, maar nu niet meer.

Voor zover ik weet heb ik niks veranderd aan de regels waar de componenten aan de auto's worden toegevoegd. :{

Kun je misschien ook vertellen waar het probleem zit in het script?

Edit

Probleem opgelost. :D

Waarschijnlijk teveel voertuigen in een script.

Bewerkt: door ysohnul
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...