Bloodz & Cripz member Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hoi, Ik heb een mod geïnstalleerd, maar nu is het beeld kleiner (maar dat maakt me niet zo heel veel uit), maar het is ook heel traag geworden (je speelt in een soort slowmotion) en ik kan ook het beeld opeens niet meer draaien. Voordat ik dit kreeg heb ik een patch gedownload van deze site en toen ik klaar was met installeren van de patch ging ik GTA SA spelen en toen begon de paniek. Weet iemand wat ik moet doen om het beeld en de gameplay weer normaal kan krijgen??? Groeten, Bloodz & Cripz member.
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Dat komt simpelweg door de mod, het is dus een verkeerde mod. Verwijder GTA San Andreas en instaleer GTA San Andreas weer, dan zou het probleem opgelost moeten zijn. Succes Bloodz & Cripz member!
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik heb een laptop met Windows Vista zou het misschien daar aan kunnen liggen of niet?
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Nee natuurlijk niet, GTA San Andreas kun je gewoon op Vista draaien hoor. Als je doet wat ik hierboven net heb verteld dan moet het wel goed komen, kijk trouwens voordat je een mod download eerst naar de screens of het er aantrekkelijk uit ziet. Succes verder!
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ik snap het nu, maar ik kan nog steeds niet het beeld omdraaien. Weet je hoe ik dat kan doen?
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Mischien heb je wat veranderd aan je beeldscherm zelf, want dat kan zorgen dat het beeld anders is. Onder elk beeldscherm vind je de knop menu, probeer daar eens de beeldinstellingen aan te veranderen en het zou opgelost kunnen zijn. In ieder geval succes!
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Alles gaat goed, maar als ik dan de auto spawn die ik heb geïnstalleerd heb wordt het beeld sloom. Als ik dan weer wegloop en de andere kant opkijk wordt het weer gewoon (dus het is nogal vaag)!!!! weet iemand wat ik moet doen???
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Kun je misschien je PC gegevens even geven? Hoe Zie ik de gegevens?: Ga naar Start, Uitvoeren, Typ in: dxdiag, Geef alles Wat daar nu staat. Succes! Als je het niet snapt, Maak dan een screen en post hem hier(bij de vorige keer heb je uitleg gekregen)Site: www.imageshack.us
GTA_XP Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 De mod is te zwaar voor je vdeokaart. Geef is de link naar de mod. Ik heb dat probleem precies, als ik mijn Lambo lp60 spawn, wordt ie traag.
Recommended Posts