Jump to content

Hoe kan je Snel AAn een ps3 komen als je geen geld hebt?


Fbi-Crew

Recommended Posts

nou,hoe moet je snel aan een ps3 komen als je geen geld hebt ik heb maar uhmmm... 20cent in mijn spaarpot en nix op mijn bankreking helemaal blut mijn ouders gaan het ook niet kopen als ik hem wil moet ik wachten tot december eind december dus hoe kan ik hem sneller krijgen??

Link to comment
Delen op andere websites

nou,hoe moet je snel aan een ps3 komen als je geen geld hebt ik heb maar uhmmm... 20cent in mijn spaarpot en nix op mijn bankreking helemaal blut mijn ouders gaan het ook niet kopen als ik hem wil moet ik wachten tot december eind december dus hoe kan ik hem sneller krijgen??

Hmmmmm.... Mischien door te gaan werken voor je geld ?

Link to comment
Delen op andere websites

OMFG :schater:

Wachten tot er één van de vrachtwagen af valt, stelen, afdingen, smeken, klusjes doen bij familie, heel erg lief zijn, je moeder 's avonds masseren, krantenwijkje nemen op naam van je vader of broer etc..

Probeer het onderste maar uit de kan te halen. Maar als je geen geld hebt kom je nergens, geld houdt de wereld namelijk aan het draaien :Y

Link to comment
Delen op andere websites

nou,hoe moet je snel aan een ps3 komen als je geen geld hebt ik heb maar uhmmm... 20cent in mijn spaarpot en nix op mijn bankreking helemaal blut mijn ouders gaan het ook niet kopen als ik hem wil moet ik wachten tot december eind december dus hoe kan ik hem sneller krijgen??

Hmmmmm.... Mischien door te gaan werken voor je geld ?

ik ben 13 dan is het nog kinderarbeid toch??

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek een baantje, dan kun je na een paar maandjes de PS3 kopen. Dus in Mei/Juni zo, en dan hoef je niet tot December te gaan wachten. Succes met het geld verdienen!

Link to comment
Delen op andere websites

Dan lijkt mij jatten uit de winkel de enige optie, maar dat zou ik ook maar niet doen als ik jouw was.

Nu even serieus, je stelt eigenlijk een hele moeilijke vraag, ik weet niet hoe je er voor staat met werken etc. Misschien levert een intensief baantje in de zomervakantie heel wat geld op, of gewoon een heleboel sparen. Een andere mogelijkheid is je ouders uitleggen hoe graag je een PS3 wilt, en misschien weet je ze dan te overtuigen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan lijkt mij jatten uit de winkel de enige optie, maar dat zou ik ook maar niet doen als ik jouw was.

Nu even serieus, je stelt eigenlijk een hele moeilijke vraag, ik weet niet hoe je er voor staat met werken etc. Misschien levert een intensief baantje in de zomervakantie heel wat geld op, of gewoon een heleboel sparen. Een andere mogelijkheid is je ouders uitleggen hoe graag je een PS3 wilt, en misschien weet je ze dan te overtuigen :)

Ja of gewoon vragen of hun 250 euro betalen en jij 140 (geen idee hoe duur de goedkoopste nu is). Doe ik af te toe ook wel is, nou ok dan. Je kan het altijd proberen. Nadeel: je hebt schuld. Voordelen: PS3, waarschijnlijk geen rente. Alleen weet ik niet of je ouders er het geld voor hebben. Ik kan meestal niet meer dan 50 euro lenen. Succes :tu:

Bewerkt: door xgaming
Link to comment
Delen op andere websites

Ja of gewoon vragen of hun 250 euro betalen en jij 140 (geen idee hoe duur de goedkoopste nu is). Doe ik af te toe ook wel is, nou ok dan. Je kan het altijd proberen. Nadeel: je hebt schuld. Voordelen: PS3, waarschijnlijk geen rente. Alleen weet ik niet of je ouders er het geld voor hebben. Ik kan meestal niet meer dan 50 euro lenen. Succes :tu:

Hij kost nu €400,- dus er moet €10,- bij :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou ook kunnen wachten tot de PS3 330 euro is, want dat gaat in Juni gebeuren. Vandaag is trouwens het PS3 pack uitgekomen met de game Grand Turismo 5 erin, dat is ook al een groot voordeel. Dus het is ook een kwestie van wachten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Of je kan je oude spellen verkopen in een winkel die spellen aan neemt ik woon in Nijmegen Gelderland en in de stad hebben ze Mistery Media en daar nemen ze je spellen over voor geld.

Zo heb ik ook al mn ouden PS2 spellen kunnen verkopen en mijn GB spellen ze nemen alleen geen PC games aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is behoorlijk lastig, ik snap dat je die ps3 heel graag wilt. Maar helaas is niet alles gratis. Probeer je eens op internet te oriënteren op een krantenwijk, want 13 jaar is nog vrij jong voor een baantje toch? Je zal er niet heel veel mee verdiennen maar in iedergeval al wat. En zoals hierboven al staat verkoop spullen die je toch niet meer gebruikt, dit kun je ook verkopen via marktplaats, op deze verkoop site kun je als je de ps3 zo graag wilt ook kijken voor een 2de hands die zijn al weer at goedkoper dan nieuw. Wilt dit alles niet lukken kun je nog altijd proberen je ouders héél lief aan te kijken als je jarig bent (behalve als je dat pas gewees bent :bonk: )

Succes

Link to comment
Delen op andere websites

nou,hoe moet je snel aan een ps3 komen als je geen geld hebt ik heb maar uhmmm... 20cent in mijn spaarpot en nix op mijn bankreking helemaal blut mijn ouders gaan het ook niet kopen als ik hem wil moet ik wachten tot december eind december dus hoe kan ik hem sneller krijgen??

Hmmmmm.... Mischien door te gaan werken voor je geld ?

ik ben 13 dan is het nog kinderarbeid toch??

Neem een kranten/folderwijk of ga oppassen ;) Dat is geen kinderarbeid, en met een krantenwijk van een keertje per week vang je toch 30 a 40 euro in de maand, als het niet meer is.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven al vaak is gezecht een Krantenwijk het verdient niet veel maar als je het een paar maanden doet en je tog wat geld aan je ouder vraagt dan heb je hem al wel,

alleen heb je het ervoor over om in het weekend krantjes weg te brengen voor PS3. :7

Venzio.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet zo leuk om in het weekend overal kranten in de bus te stoppen, je zou ook ergens anders werk kunnen zoeken. Zoek bijvoorbeeld een advertentie in de krant, het kan zijn dat daar werk staat dat doordeweeks is inplaats van in het weekend. Er is wel een nadeel en dat is dat je nog 13 jaar bent, vanaf je 14e kun je pas een baantje bij een supermarkt krijgen bijvoorbeeld. Maar ze hebben liever kinderen die 15 jaar zijn, omdat die dan wat zwaarder werk mogen doen. Dus inplaats van groenten mogen kinderen die ouder zijn bijvoorbeeld krattenbier shouwen, in ieder geval succes met het sparen voor de PS3. Want dat zal best moeilijk wezen als je tot December moet wachten, want dan kun je 9 maanden geen GTA IV spelen als het uit is. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

kijk hoe ik aan een ps3 ben geraakt ^_^ :

ik was al een paar dagen aan het zagen voor een ps3 en ik kreeg hem niet ik moest zelf sparen

maar op een vrijdag zijn we gaan eten.

mijn pa had al een paar glaasjes op :Y

en toen probeerde ik het nog eens te vragen voor een ps3

hij twijfelde en vroegt het aan mijn ma en ze was akoord

de volgende dag zijn we er dan om geweest. ^_^

dus tip wees een paar dagen braaf en als je eens uit eten gaat gewoon héél lief vragen

hoe graag je een ps3 wilt en de voordelen er van zeggen wat hij allemaal kan.

als dat niet helpt tja dan zit er niets anders op dan klusjes opknappen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...