Jump to content

Oplossing Riot cheat


~Lance Vance

Recommended Posts

Ok omdat er bijna elke week iemand is die een verpeste savegame heeft door de Riot cheat, hier een uitleg hoe je je savegame kan fixen zodat je weer verder kan.

Let op: De runtime environment is een dode link op GTAGarage. Als je bij stap 3 bent moet je dit ff downloaden, ipv wat er in stap 3 staat.

http://www.download.com/Gtkmm/3000-2070_4-10657560.html

1. Ga naar http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=811

2. Klik op download

3. Klik dan weer op download bij het onderste bestandje.

4. Installeer de runtime environment, als hij vraagt of je iets extra wil installeren, zeg dan ja, anders werkt hij niet.

5. Ga dan terug naar GTA Garage en download deze keer het bovenste bestandje.

6. Pak het ergens uit, open het, en stel de locatie in van jouw GTA San Andreas User Files. Meestal staat ie in Mijn Documenten.

7. Klik dan op Load, en klik jouw savegame aan.

8. Ga naar de General tabblad, daar zie je een paar opties staan, waaronder "Riots in Los Santos". Als je de Riot Cheat gebruikt hebt staat deze aangevinkt.

9. Vink het vakje voor Riots in Los Santos uit.

10. Klik nu bovenin op Save, en klik weer jouw savegame aan.

11. Start nu GTA San Andreas en laad je savegame. De Riots zijn nu weg.

Extra

Met deze editor kan je altijd Riots aan of uit zetten wanneer het jouw uitkomt. Maar altijd als je een verandering hebt gemaakt moet je je savegame opslaan in de editor en opnieuw laden in GTA San Andreas.

Je kan ook altijd Gangwars aan of uit zetten, en een boel andere dingen.

Veel plezier.

Bewerkt: door ~Lance Vance
Link to comment
Delen op andere websites

Lekker ~Lance Vance! Weten mensen hoe ze de Riot Cheat moeten uitschakelen. Nou hoop ik dat mensen nou nooit meer naar een Oplossing vragen. Mij betreft kan hij Vastgeplakt worden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gedaan !! Mooi, nou weet ik dit tenminste voor de volgende keer. :puh:

Waarom kwam je hier nou niet eerder mee ? :duh::puh:

Ik heb al met de Riot Cheat kennis gemaakt :cab:

Ik had dus blijkbaar de Riot Cheat gebruikt. En toen kon ik de missie van 'Madd Dogg' niet meer doen.

Ik moest hem opvangen met een pick up truck. Maar ik kreeg de kans niet eens om een pick-up truck te pakken. Want dan sprong hij meteen al van het dak af.

Wat blijkt ? Ik had de Riot Cheat gebruikt... :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Crazy Trainer +151 kan je ook alle cheats uitzetten :)

EDIT

Ik gebrk de Riot cheat werkelijk 8x keer per dag voor de lol en save het toch.

Daarna sluit SA af en start SA weer en laad die savegame met de cheat weer op

en alles is weer normaal.

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Maar werkt dat wel? als je de Riot-Cheat hebt gedeactiveert en je hebt eerst nog gesaved helpt dat volgens mij niet... weet ik niet zeker... De cheat is dan wel gedeactiveert maar Madd Dog zal dan nog steeds direct springen denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Maar werkt dat wel? als je de Riot-Cheat hebt gedeactiveert en je hebt eerst nog gesaved helpt dat volgens mij niet... weet ik niet zeker... De cheat is dan wel gedeactiveert maar Madd Dog zal dan nog steeds direct springen denk ik
Wat ik er van begrepen heb is dat je de deactivatie zelf eerst moet downloaden. Er in installeren, en dan vervolgens het hele spel opnieuw opstarten. Dan zal hij het moeten doen. Zoniet? Dan kun je het altijd nog even vragen. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Wel mooi dat er goed initiatief wordt getoond aan dit probleem. Ikzelf heb hier veel last door gekregen, maar het is wel een beetje nutteloos voor de ps2 en xbox gamer.

Maargoed, allang al blij dat ik opnieuw begonnen ben en alsnog ver ben gekomen :)

El Condor

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is er niet een soort van ''oplossing'' Voorkomen kun je het maar als je het eenmaal hebt kun je óf opnieuw beginnen of je kunt gewoon niet verder komen. Misschien is er iets als je savegame gewoon ''cleanen'' maar een echte oplossing is er neit ;)

el condor

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...