Arthis Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Hee, ik heb weer eens wat gemaakt, met PS. Mijn vorige creatie was niet zo'n suc6. Ik hoop deze wel Rate's and commands please Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik zie al iets met effectjes Het is gelijk een heel stuk levendiger, om het even met je huidige 300 sig te vergelijken. Kleurgebruik is mooi, niet eenzijdig, ook niet onpassend, de render is goed ingeblend, tekst is niet te onopvallend. Neemt niet weg dat dit een simpele sig is. Probeer gewoon veel dingen, dan krijg je vanzelf door hoe alles werkt met PS. Succes nog. Cijfer: 6,5 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Mooi effecten en achtergrond. De lettertype is matig. De rand van de vleugels zijn niet geslaagd want stuk van de achtergrond staat op de vleugels. 7,8/10 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Zeer geslaagde sig, maar nogal makkelijk. De 'sterretjes-stijl' vind ik persoonlijk altijd mooi om naar te kijken, het geeft vaak ook mooie kleurencombinaties, wat hier een beetje het geval is. De vleugels hebben een iets te felle en donkere kleur, je kon dus best ook wat donkere kleuren nemen voor de achtergrond. De render is mooi ingeblend, studio dewolf zij dat het niet geslaagd is omdat er brushes op de vleugels komen, maar zo blend je wel wat in, en dat is goed. De tekst is goed geplaats, en het font is ook oké, alleen vind ik de kleur niet zo mooi. Ook lijkt het me nogal pixelachtig, daar kon je dus misschien iets aan veranderen? Voor de rest is het een mooie sig! KUTGW! Voor deze sig krijg je van mij 82,5%. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ik vind hem niet zo mooi, Maar dat is mijn mening. Het achtergrond is een beetje leeg. En in het midden een Soort 'Engel' het lettertype pas er wel goed bij. Maar het achtergrond is Alleen wel mooi opgezet. Maar dus een beetje leeg. Een 7/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Erg mooi Arthis, die had je in de battle moeten gebruiken! Dan nu even over je sig. Comment: De achtergrond past prima bij het plaatje. Het is mooi dat je bij de rechtervleugel, onderaan steeds steeds meer wat van de achtergrond zet. Voor de rest leuke kleurcombinaties maar je had het nog wel iets mogen opvullen. Vraag me niet hoe maar ik vind de rechterkant nog iets te leegjes. Voor de rest heb je een goede lettertype gebruikt en ook de kleur is wel gelukt. Je hebt nog een simpele border en daar heb ik niets op aan te merken. Al met al, een mooie signature. Rate: 8.2 Reageren
pie is delicous! Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 ik vind hem wel mooi maar het is nog steeds :brush ,render,blenden en naam dat was ook met je bf 2142 en 300 sig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.