Timovich Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Hey, Ik merk dat Msn het op dit moment bij mij niet doet! Ik vroeg me af of dat bij iedereen zo is! Misschien beter als hier geen slot dit keer op komt, want dan kunnen we vaker vragen of Msn down is of het hier plaatsen! Verder geen reacties die niet nodig zijn a.u.b... Reageren
Robienske Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren ook. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Bij mij is hij ook weer eens down Reageren
Robienske Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Het is dus duidelijk. Er is nergens iets te vinden op hun site over de problemen en Windows Messenger werkt ook al niet. Reageren
Ironfist Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 (bewerkt) webmessenger werkt ook al niet,erverschijnt bij mij de error: Network Error (tcp_error) A communication error occurred: "Operation timed out" The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time. For assistance, contact your network support team. btw,de laaatste tijd valt msn vaak uit,wanneer neemt microsoft maatregelen?het wordt wel storend Bewerkt: 8 februari 2005 door ironfist99 Reageren
Timovich Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Vergeet niet dat [teminste als je de BETA gebruikt] het een fout is! Als het Msn 6 is moeten ze er idd wat aan doen ja Reageren
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ik probeer mij aantemelden ma er staat dan iets internet verbinding dus het doet het niet :unsure: Reageren
-Richard- Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Als ik me wil aanmelden krijg ik een bericht dat ik al aangemeld ben ofzo. Maar dat ben ik helemaal niet :unsure: , komt dit bericht bij jullie ook? (ik heb het over nu op dit moment) Reageren
roppie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 (bewerkt) ook bij mij maar ik heb een idee zit je op een chatbox. chatbox Bewerkt: 8 februari 2005 door roppie Reageren
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Als ik me wil aanmelden krijg ik een bericht dat ik al aangemeld ben ofzo. Maar dat ben ik helemaal niet :unsure: , komt dit bericht bij jullie ook? (ik heb het over nu op dit moment) Dan heb je waarschijnlijk het probleem dat Windows Messenger opstart en aameldt bij het opstarten van de PC, als het Windows Messenger icoontje dan niet rechtsonderin komt te staan ben je wel aangemeldt alleen weet je het zelf dan niet. Als je later tóch aan wilt melden maar dan met MSN Messenger *.* doet die het niet omdat je al aangemeld ben op Windows Messenger Reageren
-Richard- Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Als ik me wil aanmelden krijg ik een bericht dat ik al aangemeld ben ofzo. Maar dat ben ik helemaal niet :unsure: , komt dit bericht bij jullie ook? (ik heb het over nu op dit moment) Dan heb je waarschijnlijk het probleem dat Windows Messenger opstart en aameldt bij het opstarten van de PC, als het Windows Messenger icoontje dan niet rechtsonderin komt te staan ben je wel aangemeldt alleen weet je het zelf dan niet. Als je later tóch aan wilt melden maar dan met MSN Messenger *.* doet die het niet omdat je al aangemeld ben op Windows Messenger Ik was vanmiddag wel aangemeld, alleen had ik voor het eten heel MSN uitgezet. Dus ik was afgemeld, en nu zecht ie dat ik nog steeds aangemeld ben. Maar dat kan dus niet.... ik ga het nog een keer proberen... Oh! nu krijg ik heel wat anders. Nu staat er dat er een service probleem ofzo is. Nou, ik probeer straks wel weer een keer. Reageren
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 het gaat nog niet 20:07 dat is de tijd van nu Reageren
Sander Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Doet het nog steeds niet bij mij zegt die dat ik geen internet verbinding heeft. Voor het eten deed die het nog na eten toen was ik op eens afgemeld en zins dien doet die het niet meer. Reageren
Scott16 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Op msn messenger kan ik niet inloggen. Met windows messenger ben ik nu gewoon online. (verder is niemand online van de 150 mensen <_< ) Zit je dan in je eentje op msn. Reageren
The Godfather Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 verder is niemand online van de 150 mensen scott probeert hier even stoer te doen...dat hij een volle lijst heeft :rolleyes: anyway: het forum doet het gewoon....dus ik heb nix te klagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.