Jump to content

SA: Easter Eggs-forum verwijderd


Lantyz

Recommended Posts

We hebben zojuist het Easter Eggsforum van GTA San Andreas ontmanteld. Dit legendarische forum is ooit gestart om de enorme golf gevonden easter eggs kort na de release van GTA San Andreas in goede banen te leiden, maar nu alle easter eggs van deze GTA wel zo'n beetje bekend zijn is dit forum overbodig geworden. De laatste tijd werden er voornamelijk bekende easter eggs of niet-bestaande eggs gepost, dus hebben we besloten dit forum te sluiten. Mocht je toch nog een onbekende easter egg tegenkomen, dan kun je die vanaf nu posten in SA: General.

Van de topics uit het Easter eggforum zijn alle gesloten topics met tien of minder posts verwijderd. Dit komt erop neer dat er maar liefst 876 topics (30 pagina's) zijn verwijderd. De rest is verplaatst naar SA: General.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    3

  • Lantyz

    2

  • Unmountable Tijmen

    2

  • Jay;

    2

en alle posts die je daar hebt geplaatst worden die ook van je totaal afgetrokken? want die posts zijn er nu niet meer

Nee, want ik heb daar ook gepost en ik heb nog steeds in de 1080 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt dat er de laatste tijd alleen maar onzinnige Easter Eggs gepost werden. Ik vind het dus een mooi idee maar waar ik bang voor ben is dat SA-General nu helemaal volloopt met onzinnige Easter Eggs. Maar goed, al met al een strak plan.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

maar waar ik bang voor ben is dat SA-General nu helemaal volloopt met onzinnige Easter Eggs.

Dat zal wel meevallen, denk ik. Zo'n speciaal forum voor easter eggs motiveert leden eerder om een nieuw topic aan te maken. Kijk bijvoorbeeld naar de andere GTA fora. Daar kan alles gewoon in één topic gemeld worden, en dat gaat naar mijn weten prima.

Echte grote vondsten worden er toch niet meer gedaan. Maar mocht dat toch wel gebeuren, dan weet diegene daar wel een topic voor aan te maken. Onzin-vondsten zullen hopelijk niet meer komen, omdat leden niet langer gemotiveerd worden om easter eggs te posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het moet natuurlijk wel een rotwerk geweest zijn om alles te verplaatsen ^_^

Nogal. Ik heb er nog spierpijn van.

@IV trailer: We zijn er nog niet over uit of er een GTA IV Easter egg forum komt. Ligt er een beetje aan of het noodzakelijk is; de tijd zal het leren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel goed dat dit subforum weggehaald is. Er werden inderdaad alleen nog maar bekende easter eggs gepost, of onzinnige dingen. Het lijkt me inderdaad ook veel beter zo :tu:

Bewerkt: door TheGuardian
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...