Jump to content

Even doorbijten!


Joriz

Recommended Posts

Zoals jullie misschien wel is opgevallen is onze website op sommige momenten van de dag niet vooruit te branden. Vanwege de hoge populariteit van GTA4 en natuurlijk omdat we de gezelligste en grootste GTA website van Nederland zijn is het hier gewoon aan de drukke kant.

Het goede nieuws is dat er nog VOOR de release van GTA4 een tweede server in het datacenter wordt bijgeplaatst.

Met een Intel Xeon 2.4Ghz Quad Core processor, maar liefst 4 GB werkgeheugen en 2 keer 160 GB hardeschijven in raid opstelling moet de server er voor zorgen dat GTAGames.nl en de Nederlandse WikiGTA weer zeer snel gaan draaien. Bij deze wil ik Ahead-IT alvast heel erg bedanken voor het snel helpen aan een tweede server.

Als het goed is komt er geen downtime wanneer de 2e server in gebruik wordt genomen. Zodra de server online is volgt er een nieuwsbericht op GTAGames.nl

Gelieve zolang deze server nog in zijn eentje draait niet onnodig op F5 drukken zodat iedereen de kans krijgt om een pagina rustig te laden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Joriz

    4

  • PowerPats

    2

  • Dastard

    2

  • Unmountable Tijmen

    2

Mooi van die nieuwe server :tu: Want eergisteren op school zaten we achter de computer, en we mochten nog 5 minuten. Doet Gtaforum.nl het niet, ik wilde zo graag de uitslag van de Gang en corporation verkiezing zien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi van die nieuwe server :tu: Want eergisteren op school zaten we achter de computer, en we mochten nog 5 minuten. Doet Gtaforum.nl het niet, ik wilde zo graag de uitslag van de Gang en corporation verkiezing zien :puh:

Whaha, dat had ik ook. Maar godzijdank! Er komt een 2e server! _O_:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...