Jump to content

Eerste indruk van GTA IV?


Dutchy3010

Recommended Posts

GTA IV is nu officieel uit. Wat is jullie eerste indruk ervan? Hebben jullie hem al gehaald? Wat zijn de opvallende dingen? Vallen er dingen tegen, of juist mee? Wat hadden jullie verbeterd willen zien?

Alles wat je over het spel zelf kwijt wilt, kan in dit topic, om ladingen topics te voorkomen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tmffirework

    5

  • toonvanc

    4

  • Tomo_Tanker

    4

  • Coachlars

    4

GTA IV is nu officieel uit. Wat is jullie eerste indruk ervan? Hebben jullie hem al gehaald? Wat zijn de opvallende dingen? Vallen er dingen tegen, of juist mee? Wat hadden jullie verbeterd willen zien?

Alles wat je over het spel zelf kwijt wilt, kan in dit topic, om ladingen topics te voorkomen!

Ja ik ben al bij me vriend geweest,

Ik mocht al zelf spelen de graphics is amazing

Het verhaal lijn perfect

Auto rijden is niet soepel ook niet wat ik had verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV werd een klein jaartje geleden echt de wereld in geholpen met de trailer '' looking for the special someone. '' Ik weet nog wel dat ik die avond keurig om 12 uur ( in de nacht wel te verstaan ) achter me trouwe PCtje zat. Toen het eenmaal zover was lag de site van Rockstar eruit en moest ik een alternatieve route vinden naar mijn eindbestemming. Gelukkig stond de trailer niet veel later op insidegamer, waardoor het niet al te laat werd.

Zo kan ik ook nog vertellen waar ik was en wat ik deed toen de 2de, 3de en 4de trailer online werd gezet. Het mag dan nu wel duidelijk zijn, ik kon niet wachten op deze game.

De hype rond deze game is zo groot dat mensen misschien wel teleurgesteld zijn en in hun hoofd een heel ander / beter beeld hebben gecreëerd. Voor deze mensen ( en alle andere mensen waarvan de verwachting wel zijn uitgekomen ) is deze topic het leven in geroepen. Was het de hype waard? En is de game zoals je verwachte? Ik ben in ieder geval erg benieuwd ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat helemaal vol spanning toen ik het voor de eerste keer speelde.

geweldig intro filmpje. en daarna meteen even de stad verkennen en kijken wat je allemaal kan doen.

Het is wel allemaal even wennen. Het auto rijden bijv. lijkt een stuk lastiger maar is eigenlijk gewoon veel realistischer. Je moet echt op tijd remmen om de bocht goed te kunnen nemen.

En voor de rest is alles gewoon geweldig. gta IV verdient al die tienen die ie bij reviews krijgt.

Veel gameplezier ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dik 50 minuten in de rij gestaan, nieuwe playstation gehaald, voorzichtig aangesloten, Playstation upgedate (waarom!! GTA 4 pack met een oude versie PS3, WTF!!), spel geïnstalleerd, geniaal filmpje gezien in mega-kwaliteit en nu sta ik stil in de haven, controller doet het niet, zit op te laden.

Leuke 1e indruk, hopen dat ik over 10 minuten wat gameplay mag zien :schater:

Bewerkt: door Valkenburger
Link to comment
Delen op andere websites

Had game al eerder gespeeld, ik ga zo naar de winkel met wat maten om hem te halen.

Er zitten gewoon wat puntjes die weggelaten zijn wat jammer is.

Ik mis

- Vliegtuigen

- Fietsen

- Parachute

Auto rijden is echt zo tof nu vooral als je slipt en je auto spint dat ie dan nog stuk door gaat, het door het raam vliegen is letterlijk geweldig grappig.

Wat alleen raar was, ik ben 15x op vliegveld geweest en 1x stond er een heli :(

Ik had gelezen dat draw distance heel groot was, nou DUS NIET ik zag mooie auto die ik wou stelen ik moest even door rijden toen reed ik terug alles weg. Jammer, jammer, jammer.

De missies zijn echt simpel maar zo leuk om te doen, die telefoon rult gewoon keihard daar kan niemand over janken. De mini-games zijn echt geweldig en super goed uitgewerkt.

Die sean bla bla radio FTW!

Dus zometeen in gta-stijl (grapje) naar de winkel. Game halen terug en hele dag alleeeen maar gta zien!

Have phun ya all!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook bij iemand gezien en het ziet er echt super uit :Y Ik ben zelf (helaas) niet in het bezit van een Xbox 360 of een PS3, dus ik zit te hopen dat de PC versie komt :) Zo niet? Tsja, dan wordt het een PS3 aanschaffen :)

Link to comment
Delen op andere websites

IK FOCKING HEB GTA IV MENSEN, HET IS GWN DE KEIHARDE WAARHEID, IK GELOOFDE MIJN OGEN NEIT TOEN IK HEM IN DE REKKEN ZAG STAAN, SYSTEEM UPDATE = BEZIG, LATER VERSLAG VAN MIJN 1E INDRUK!!!!!!!!!!!!!!

Mijn eerste indruk =

Auto rijden, is neit irritant, ik vind het een neiuwe uitdaging en leuker/eralisticher, alleen politie afschudden is denk ik makkelijker geworden, je hoeft alleen weg te peren uit het flitsende gebied dus, en verder zijn de graphics super!!

Bewerkt: door justinW
Link to comment
Delen op andere websites

IK FOCKING HEB GTA IV MENSEN, HET IS GWN DE KEIHARDE WAARHEID, IK GELOOFDE MIJN OGEN NEIT TOEN IK HEM IN DE REKKEN ZAG STAAN, SYSTEEM UPDATE = BEZIG, LATER VERSLAG VAN MIJN 1E INDRUK!!!!!!!!!!!!!!

Ik snap dat je blij bent met GTA 4, maar ik heb het vermoeden dat je CapsLock een beetje vast zit. Maargoed, hou ons op de hoogte :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al veel gehoordt over gta 4 maar jammer genoeg heb ik hem niet ik krijg een playstation 3 en gta 4 voor me verjaardag hoop echt dat de kaart groter is dan gta liberty city stories en hoop ook wel dat je ook in een vliegtuig kan vliegen want dat is wel gaaf en dat er maffia bij zit dus allerlij bendes enzo.

nouja ik heb al zin in me verjaardag

gr wesle1995 :cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

IK HEBBUUUMMM!!!! :eten:

Ik had me verslapen, ik rende naar de plaatselijke intertoys, maar nee. Uitverkocht!

K racete verder naar Zuidplein in Rotterdam-Zuid en ging naar de Saturn. Ik liep zenuwachtig naar boven en ja hoor,

er stond nog een hele rek vol, rechts stuk of 60 X360 en links ook zoveel PS3 versies.

Gehaald en heb gelijk doos open gemaakt.

Kheb nu alleen nog de landkaart en handleiding gezien:D

Gruwelijk!! _O_

Ik hou jullie op de hoogte

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...