BeatboxGamer Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) IGN heeft vandaag, in een interview met Nathan Rose van Midway, de eerste informatie weten los te peuteren van Fear & Respect, een nieuwe gangstergame geschreven door John Singleton en met niemand minder dan Snoop Dogg, als 'Goldie', in de hoofdrol. Het spel wordt ontwikkeld door Edge of Reality en zal eind dit jaar op de markt komen. Fear & Respect is geen rasechte GTA clone, maar zal het leven van een gangster op realistische wijze in gameformaat gieten. Je kunt dus niet zo even elke auto stelen of midden op straat het vuur openen. Het spel kent ook geen duidelijke open structuur zoals GTA, maar is lineair in verloop en focust zich op de drama van het leven van een gangster. Zowel Snoop Dogg als John Singleton zijn beiden erg betrokken bij het maken van het spel. Singleton was eerder verantwoordelijk voor de regie en het script van gangsterfilm Boyz n the Hood uit 1991, en regisseerde later onder andere Shaft en 2 Fast 2 Furious. Snoop Dogg zal voor het spel twee originele nummers schrijven en ook een aantal bekende Snoop Dogg hits zijn van de partij. Lees het hele interview en bekijk de eerste trailer van het spel, hier. Een soort gelijke GTA Het filmpje is te zien op IGN Dan daar fear &respect invullen Bewerkt: 12 februari 2005 door BeatboxGamer Reageren
Timovich Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Niet slecht Is Edge of Reality niet van de makers van de Sims? Kan je die screens opnieuw uploaden we kunnen ze niet zien! Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 De plaatjes doen het. En ik moet zeggen ik heb de trailer gezien en ik vond hem niet slecht. Einde van het jaar komt het spel uit. En je ziet ook duidelijk op de screens dat snoop dogg het is. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Dat spel ziet er cool uit, die wil ik ook wel hebben, op welke console komt hij uit of pc Reageren
Sasuke Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 WoW ! Konami is ook al bezig met zo'n game ! B) Ga ik kopen, zker ! B) Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 K heb gelzen dat hij aan het einde van het jaar uitkomt op de PS2 Dus mensen die hem willen moeten nog even wachten Reageren
Baffie Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Link Hier even dírecte link naar de trailer, wel makkelijk. Maar dat spel lijkt me wel cool, vooral die eerste screen, nóg echter dan SA. Écht prachtig, wat ze tegenwoordig allemaal wel niet kunnen. Reageren
-Richard- Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Een beetje afgekeken van GTA vind ik. Maar ziet er wel vet uit! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 masterlijke pictures :rolleyes: Die game moet ik gewoon hebben!! Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 na dat ik het filmpje heb gezien wil ik echt graag hebben ik kan niet wachten En hij komt ook nog is uit op de ps2 geweldig, dag en nacht erachter Reageren
Sasuke Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) Laatste pic lijkt wel een beetje op tupac ! Maar in de trailer stond : Starring Snoop Dog as G( rest vergeten ) Bewerkt: 12 februari 2005 door Hayate Reageren
Slimm Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Dat gezicht lijkt eerder op snoop vind ik. Reageren
Melchior Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Cool, echt een ''Wannahave''! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 (bewerkt) Zozo, dit spel ziet er idd schitterd uit. :rolleyes: Dit spel moet ik ook hebben. Op de screens ziet het er nog mooier uit dan SA. :o Ik nu ook het filmpje gezien en het ziet er echt mooi uit. :o Bewerkt: 14 februari 2005 door Mazzeltje Reageren
gtadude Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 ik moet hem nu hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.