Jump to content

The Snow Storm


The Golden Fighter

Recommended Posts

Het begin gaat nog wel, tot ik de drugs heb gevonden. De politie één voor één neerschieten verhoogd alleen maar m'n Wanted Level en er is echt geen Pay 'n Spray in de buurt. Hard wegrennen heeft ook weinig zin zonder ook maar één agent neer te schieten, doordat ze me constant beschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet naar het "Old Hospital" gaan, een stuk of 10 gangleden uitmoorden, de drugs pakken en weg wezen. Nadat je de drugs te pakken hebt, krijg je een 3-sterren Wanted Level. Je zit dan in het diepste van het gebouw. Wegrennen of doden, het heeft bij mij beide geen zin...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm eindelijk gehaald.

Op internet zeiden ze allemaal dat je gewoon uit het wanted gebied moest komen zonder ook maar iets te doen, maar dit gaat een stuk lastiger met 3 sterren. Na 4x lukte het me gewoon niet om de sprint erin te houden, dus toen besloot ik binnen te blijven tot ze één voor één op m'n verjaardagsfeestje kwamen. Vervolgens rende ik naar buiten, stapte ik in een auto en reed ik naar boven. Hier staan trouwens 3 omgekeerd rijdende politieauto's klaar om je te pakken, maar deze zijn een stuk gemakkelijker te negeren als je niet al beschoten wordt door de rest van hun team.

@ Jozz: Had jij een wanted gebied van 1 of 3 sterren? Het verschilt soms namelijk, en het liep bij mij altijd op naar 3 als ik ook maar één stap verzette.

Het werd trouwens ook gezien als de moeilijkste missie van de game, dus haal allemaal maar even adem als deze erop zit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
ik heb ook dat probleem want ik vindt de drug niet.

ontsnappen van de politie is voor mij geen probleem!

maar wie kan me +/- waar de drug ligt?

Een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden, maar een filmpje zegt meer dan 1 000 000 woorden. ^^ Bekijk het volgende filmpje eens en dan zal je de locatie zo vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de drugs hebt, moet je gewoon proberen zo snel mogelijk weg te komen. Die kerels van de NOOSE zou ik gewoon neerschieten.. Daarna moet je die Bobcat pakken. En zo snel mogelijk naar een Pay & Spray rijden.

Wat ook een tip is!

Jat een speedboot en leg die bij die steiger. Als je de drugs hebt, ga je naar die boot. Dan gewoon uit het gebied varen, klaar.

Ik heb btw altijd 3 sterren politie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al een speedboot liggen, ik neem aan dat dat bij jou ook zo zal zijn. Die hoef je dus niet perse te gaan zoeken, want die ligt klaar in het water. Dan heb ik nog een tip, persoonlijk had ik ook veel moeite met deze missie. Maar ik heb hem in de nacht gedaan, door het ziekenhuis staan dan bauwlampen opgesteld. Dat vond ik persoonlijk erg fijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Voor andere nog: Je kan het beste gelijk dat kamertje uit gaan, dan links, en voor dat je door die gang gaat schuilen. Dan de drie agenten neer schieten, loop dan naar de ingang, schiet dan de twee agenten (achter iets, en boven je) neer, en loop dan naar buiten, ga naar rechts, schiet weer ieamnd neer, en loop dan naar links richting het water en ga in de speedboot ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...