Jump to content

Vastgelopen


gta-vct

Recommended Posts

Gta 4 is nu al een paar keer vastgelopen tijdens het opslaan 1x, tijdens het laden van multieplayer naar> Gewoon spel 1x en tijdens een missie 2x

Heeft iemand anders daar ook last van.

Hoe kan dit en wat te doen??? :N

Link to comment
Delen op andere websites

Met de cd neem ik aan , tenzij je dit ook al met andere games had..

Ik kan btw ook de PS knop niet meer indrukken dan ik moet de hele ps3 ff opnieuw aanzetten

verder nog niet gehad met andere games

Link to comment
Delen op andere websites

Met de cd neem ik aan , tenzij je dit ook al met andere games had..

Ik kan btw ook de PS knop niet meer indrukken dan ik moet de hele ps3 ff opnieuw aanzetten

verder nog niet gehad met andere games

Ik heb vandaag 5 uur aan een stuk gespeeld, toen ging alles goed.

Daarna ging k ff op de PC.

Daarna weer op ps3, en toen liep hij in een half uur tijd 3x vast.. kan idd geen PS knop meer indrukken, vaak gaat het geluid wel door, maar het beeld niet..

begint vrij vervelend te worden

Link to comment
Delen op andere websites

Met de cd neem ik aan , tenzij je dit ook al met andere games had..

Ik kan btw ook de PS knop niet meer indrukken dan ik moet de hele ps3 ff opnieuw aanzetten

verder nog niet gehad met andere games

Ik heb vandaag 5 uur aan een stuk gespeeld, toen ging alles goed.

Daarna ging k ff op de PC.

Daarna weer op ps3, en toen liep hij in een half uur tijd 3x vast.. kan idd geen PS knop meer indrukken, vaak gaat het geluid wel door, maar het beeld niet..

begint vrij vervelend te worden

ja idd dat heb ik ook en is idd verot cker tijdens missies maja, what's the problem??

Bewerkt: door gta-vct
Link to comment
Delen op andere websites

Met de cd neem ik aan , tenzij je dit ook al met andere games had..

Ik kan btw ook de PS knop niet meer indrukken dan ik moet de hele ps3 ff opnieuw aanzetten

verder nog niet gehad met andere games

Ik heb vandaag 5 uur aan een stuk gespeeld, toen ging alles goed.

Daarna ging k ff op de PC.

Daarna weer op ps3, en toen liep hij in een half uur tijd 3x vast.. kan idd geen PS knop meer indrukken, vaak gaat het geluid wel door, maar het beeld niet..

begint vrij vervelend te worden

ja idd dat heb ik ook en is idd verot cker tijdens missies maja, what's the problem??

Wat zou het probleem zijn? De PS3 zou de beste en meest belovende console ooit zijn. Maar dit horende is natuurlijk niet echt wat men ervan zou verwachten.

Ik heb hier een gelijkmatig topic gevonden op een ander forum. Er staat meerdere keren dat dit zo nú en dan gebeurt, mij verschillende games. Ik zou GTAIV nog gewoon wat langer spelen, en mocht het probleem zich nog vaker voort doen, eventjes terug naar de winkel gaan. Ik heb vandaag toevallig gehoord dat er twee jaar garantie op zit. Dus dat zou de oplossing moeten zijn in dit geval. De verkoper heeft plicht om jou het product te leveren waarvoor je hebt betaald. Oftewel: een werkende PS3. Daar heb je recht op, dus daar zul je ook mee worden geholpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het ook al paar x gehad nu, zit juist in de 2de stad(Bohan) maar heb het al een paar x in e vorige stad gehad ook amai als dat niet snel opgelost raakt dan is het echt het wachten waart geweest. GDVD omzot van te worden wetende dak er maandagavond 2u heb voor staan aanschuiven tot 24u

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb precies hetzelfde. Framedrops ten top, meerdere keren per minuut en soms ook gewoon vastlopers waar idd het geluid doorgaat en het beeld niet. Zal dit oververhitting zijn? Lijkt me niet toch? Waarom zou hij dan eerst wel uren lang achter elkaar doorgaan en dan nadat je hem hebt uitgezet en later weer aanzet ( 5 uur later ) dat ie em dan tript voor het leven?

Ik baal als een kannibaal die genoodzaakt vegetarier moet worden. Iemand een idee wat die kan zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb precies hetzelfde. Framedrops ten top, meerdere keren per minuut en soms ook gewoon vastlopers waar idd het geluid doorgaat en het beeld niet. Zal dit oververhitting zijn? Lijkt me niet toch? Waarom zou hij dan eerst wel uren lang achter elkaar doorgaan en dan nadat je hem hebt uitgezet en later weer aanzet ( 5 uur later ) dat ie em dan tript voor het leven?

Ik baal als een kannibaal die genoodzaakt vegetarier moet worden. Iemand een idee wat die kan zijn?

Zoals ik hierboven al aan heb gegeven hebben ze op dit forum hetzelfde probleem. Zij linken in de laatste post dan ook naar dit topic. Veel mensen schijnen er last van te hebben, bij meerdere games overigens. Misschien dat de komende Firmwire-Update het probleem verhelpt, maar verder ben ik bang dat het vastlopen nog eventjes zal blijven gebeuren. Misschien is het handig om de PS3 in een degelijk koele omgeving te plaatsen. Indien deze een niet al te goede koeler zou hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nu al 15 uur achter elkaar en nog geen 1x vast gelopen of framedrops gehad. En ik heb een ps3. :cya:

Wat is je geheim :duh:

Ik denk dat ik gewoon geluk ( tot nu toe dan mischien je weet nooit )

Maar ik heb al ooit een kapotte ps3 gehad. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...