Jump to content

Man neergestoken tijdens release GTA IV in Londen

Recommended Posts

Geplaatst:
100 man en geen enkele die reageert.

Allemaal schrik dat ze hun GTA zouden mislopen.

Moest er dan iemand die gek gaan tegenhouden. Als er innneens iemand begint te steken dan zou jij hem toch ook niet tegenhouden

Geplaatst:

Omg, ik ben laatst nog in Londen geweest. Echt een drama! Het zou vast wel te maken hebben gehad met voordringers, maar dan nog.. :N

Geplaatst:
omg, VOOR EEN SPEL :-(

Wie zegt dat hij het spel wou kopen?

Na de steekpartij is hij er volgens mij zo snel mogelijk van ondergemuist.

Geplaatst:

Omg, wat zegt Jack Thompsen wel niet ?:puh:

Echt belachelijk, ik hoop voor die aanvaller dat hij Levenslang/doodstraf krijgt. ;)

Om geen enkele reden iemand aantevallen is echt niet normaal meer... :N

Geplaatst:

Het bericht:

Grand Theft Auto IV leek gisteren wel even gruwelijke realiteit in Londen. Een 23-jarige voorbijganger werd om een nog onbekende reden neergestoken door iemand uit de rij wachtenden voor de release van het videospel.

Meer dan 100 mensen stonden gisteren iets na middernacht in de rij aan te schuiven tijdens de release van Grand Theft Auto IV. Plots sprong een man met een kap uit de rij en stak een toevallige voorbijganger herhaaldelijk met een mes. Het slachtoffer werd overgebracht naar het ziekenhuis dat hij later op de avond alweer mocht verlaten. De politie is nog op zoek naar de gewelddadige aanvaller.

Gelukkig is hij niet dood. Raar dat niemand wat deet...

Ik kan dit maar in 1 woord zeggen: BULLSHIT!

Geplaatst:

Lekker verpestend ook. Zal wel weer invloed hebben op het gezeik dat dit soort spellen verboden moeten worden. Zo weten mensen het ook goed te verpesten, om zoiets precies dan te doen, bij een release van een spel waar al vaker over getwijfeld werd het te verbieden.

Geplaatst:
Moet jack thompson geweest zijn..

meschien een hulpje van hem wie weet

hij die vent heefd tog alles voor over op gta afteschaffe

die ouwe zak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...