Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964525 Wil iemand voor mij 2 missies doen? Missie(s):Undress to kill Cheaten: nee Overig: Graag geen onnodig geld uit geven en de telefoontjes beantwoorden. Console: PS3 Missie(s): The Snowstorm Cheaten: nee Overig: Graag geen onnodig geld uit geven en de telefoontjes beantwoorden. Console: PS3 Alvast heel erg bedankt. Edit savegame komt zo uplaoden duurt lang Bewerkt: 30 april 200817 jaren door Rullez
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964763 Snow storm gehaald, redelijk veel ammo kwijt (mag ook wel) dus die zal je even nieuwe moeten kopen. Verder voor de eerste geen tijd. Succes! PS3.rar
Geplaatst: 30 april 200817 jaren Auteur comment_964765 Toch heel erg bedankt wie weet zijn er nog andere mensen die de andere missie willen doen. De savefile staat in ASPHALT zijn post. Edit: Met heel wat geluk heb ik de laatste missie zelf gehaald. Bewerkt: 30 april 200817 jaren door Rullez
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969888 ik kom bij die missie er ook niet uit ik kan hem niet halen . ik kan dus gewoon dat bestand downloaden van asphalt en dan op mijn USB-STICK zetten en dan in mij n ps3 doen??? en dan de rest wat je moest doen he
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969892 ik kom bij die missie er ook niet uit ik kan hem niet halen .ik kan dus gewoon dat bestand downloaden van asphalt en dan op mijn USB-STICK zetten en dan in mij n ps3 doen??? en dan de rest wat je moest doen he Ik had het bestand gedownload en bij mij starte die met de 1e missie :S dus volgens mij is deze savegame niet degene die je nodighebt
Wil iemand voor mij 2 missies doen?
Missie(s):Undress to kill
Cheaten: nee
Overig: Graag geen onnodig geld uit geven en de telefoontjes beantwoorden.
Console: PS3
Missie(s): The Snowstorm
Cheaten: nee
Overig: Graag geen onnodig geld uit geven en de telefoontjes beantwoorden.
Console: PS3
Alvast heel erg bedankt.
Edit savegame komt zo uplaoden duurt lang
Bewerkt: door Rullez