Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

Ook in GTA IV barst het weer van de verschillende voertuigen. Wat is er dan handiger dan een topic waar je mocht nodig kunt vragen waar je bijvoorbeeld de Sanchez of de Sentinal kunt vinden. Gebruik dit topic om te praten over de verschillende voertuigen die het spel bevat en over eventuele spawn plaatsen van de voertuigen, mocht je deze niet kunnen vinden in Liberty City!

Laat ik gelijk maar beginnen;

Waar vind ik een Sanchez en NRG-900? De enige motoren die ik tegen kom zijn Chopper gerelateerd.

Mark ^_^

>>> Door Hanneswasco: Gebruik wel altijd eerst de zoekfunctie voor je naar een vindplaats vraagt!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben opzoek naar de sportwagen uit trailer 3. Hij heeft de achterkant van een Zonda.

Infernus. Als je het niet zeker weet, welke sportwagen het is, kan je ook bij Tw@ kijken.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben opzoek naar de sportwagen uit trailer 3. Hij heeft de achterkant van een Zonda.

Bedoel je de 'chorquette'? Of de Banshee?

Infernus, zo heet ie op wikigta.

Heeft iemand pics, van alle motoren?

Thnx

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een kaartje gemaakt en de gebieden aan gegeven.

800pxgtaivmapdb0.png

Hopelijk lukt het hierbij.


Dan nog even of de auto die ik zocht. Het was de infernus. Ik heb hem ondertussen al gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar vind ik in hemelsnaam een helikopter?

Ik heb net en heel leger (4sterren) achter me gehad op de luchthaven. Man wat een gekken werk was dat om die af te schudden.....

gozer, daar gaat gta toch om!? :schater:

Maar ik snap je punt... Heli's krijg je unlocked als je het tweede eiland vrijspeelt. Wat ook een manier is om de map eens goed te bekijken, is een online game joinen, kun je de hele map vast goed verkennen! ;)

het is sowieso meer gekkenwerk om te ontsnappen aan de fuzz, gekker, maar wel makkelijker en realistischer! De actie wordt echt steeds meer, maar weg zie te komen is nu een kwestie van buiten de zoekradius zien te komen en uit je auto stappen!

Offtopic, erg effectief om te verdwijnen is een stukje zwemmen, werkt perfect!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...