Jump to content

Hostile Negotiation


Little Jacob

Recommended Posts

Bij de missie; Hostile Negotiation moet je roman zien te bevrijden in een gebouw vol met russische gangsters. Die gasten killen gaat nog wel ik heb het al een paar keer gedaan maar op het laatst gaat het mis. Er is dan nog maar 1 gastje en die houd een pistool tegen het hoofd van roman. Ik zag in een andere topic een engelse walktrough staan en dit staat er aan het eind:

You'll have to then aim very carefully and hit just Roman's captor, us R to free-aim. In addition to using free aim, make sure to zoom in with the assault rifle, and take aim carefully. To avoid hitting Roman (which will end the mission), fire only one shot at a time.

Er staat dus dat je moet "free-aimen" op die gangster met de aussault rifle. Mijn vraag is nu, wat is free aimen en heeft iemand nog tips?

EDIT: bedankt allemaal, hij's gehaald :tu:

Alvast bedankt :schater:

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de missie; Hostile Negotiation moet je roman zien te bevrijden in een gebouw vol met russische gangsters. Die gasten killen gaat nog wel ik heb het al een paar keer gedaan maar op het laatst gaat het mis. Er is dan nog maar 1 gastje en die houd een pistool tegen het hoofd van roman. Ik zag in een andere topic een engelse walktrough staan en dit staat er aan het eind:
You'll have to then aim very carefully and hit just Roman's captor, us R to free-aim. In addition to using free aim, make sure to zoom in with the assault rifle, and take aim carefully. To avoid hitting Roman (which will end the mission), fire only one shot at a time.

Er staat dus dat je moet "free-aimen" op die gangster met de aussault rifle. Mijn vraag is nu, wat is free aimen en heeft iemand nog tips?

Alvast bedankt :schater:

De richt trikker half in gedrukt houden dan auto aimt ie niet maar dan kan je hand matig richten :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem net nog geen minuut geleden gedaan en gehaald. Je moet de trigger inderdaad half indrukken, maar dan moet je afwachten bij mij ging hij op mij schieten als je dus even wacht. En als hij op mij schiet kan hij Roman niet onderschot houden dus dan is het eel fluitje van een cent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel een goeie tip:

koop een sniper,daarmee kan je zeer precies liggen. Je hebt iets van die man en roman een bank staan. (of iets anders waar je kan schuilen). Ga daar een paar meter van daan,hurken (r3) en dan aimen op het hoofd van diegene met het pistool. (Schiet als het kan in z'n hoofd,want anders kan ie nog leven en schiet ie roman alsnog kapot. veel succes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Bij deze missie heb ik die ene vent wel door zijn hoofd geschoten en volg ik Roman naar buiten toe, maar wordt ik daar alsnog afgeschoten. Zijn er meer mensen die dit gehad hebben?

Ja ik heb ook zoiets gehad toen ik eindelijk Roman 'bevrijd' had. Het leek wel alsof ik met m'n auto over een landmijn reed, want hij ontplofte in één keer, dus bij mij schoten ze niet. Maar de keer daarop nam ik gewoon een andere route, en toen lukte het wel. Dus probeer niet door die tussenweggentjes te gaan en ik hoop dat je nog weet waar je ongeveer dood ging, dan weet je dat je daar sowiezo niet moet gaan rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze missie heb ik die ene vent wel door zijn hoofd geschoten en volg ik Roman naar buiten toe, maar wordt ik daar alsnog afgeschoten. Zijn er meer mensen die dit gehad hebben?

Ja ik heb ook zoiets gehad toen ik eindelijk Roman 'bevrijd' had. Het leek wel alsof ik met m'n auto over een landmijn reed, want hij ontplofte in één keer, dus bij mij schoten ze niet. Maar de keer daarop nam ik gewoon een andere route, en toen lukte het wel. Dus probeer niet door die tussenweggentjes te gaan en ik hoop dat je nog weet waar je ongeveer dood ging, dan weet je dat je daar sowiezo niet moet gaan rijden.

Buiten het gebouw liggen van die rode flesjes en dat zijn een soort van bommen als je er over rijd of er op schiet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...