Jump to content

Overdracht in MSN

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien weten jullie hier iets meer over.. Ik heb ADSL dus aan m'n internet zal het niet liggen.. maar als ik iemand een filmpje ofzo stuur via MSN gaat die overdracht echt heel erg langzaam en ik zou niet weten waar het aan kan liggen. Ik zit wel achter een router, zou dat het kunnen wezen?

Geplaatst: (bewerkt)

Het kan zijn dat je contactpersoon een erg langzame internet verbinding heeft. Het kan misschien ook zijn, omdat je een router hebt, want dan moet toch alles extra gescand worden met wat hij binnenhaalt.

Edit: The Godfather was me voor

Bewerkt: door Pete-R
Geplaatst:
ik heb gister wat poorten van me router opengezet.

De overdracht ging 2 keer zo snel.

Ja zoiets had ik dus ook al eerder gehoord.. maar hoe zet je die poorten open?

Geplaatst:

ik zal je helpen, je moet je gate way nummer in je browser intikken

ga naar netwerk instellingen, dan dubbelklik op je verbinding, tabje ondersteuning en details.

dan tik je je gate way nummer over in je browser, dan kom je in je router, meestal een inlog scherm, vaak heeft je router geen wachtwoord en is het niks of admin

daar moet je die menus even doorspitten en kan je vast wel een virtual poort open zetten

Geplaatst:

ga naar netwerk instellingen, dan dubbelklik op je verbinding, tabje ondersteuning en details.

dan tik je je gate way nummer over in je browser, dan kom je in je router, meestal een inlog scherm, vaak heeft je router geen wachtwoord en is het niks of admin

daar moet je die menus even doorspitten en kan je vast wel een virtual poort open zetten

Bedankt TubS, ik krijg inderdaad zo'n schermpje waar je een wachtwoord ed. moet invullen, maar dat weet ik niet.. en als ik niks invul krijg ik "Access Denied"

ff wachten tot me pa thuis is dus, die zal het wel weten ;)

Geplaatst:

Bedankt TubS, ik krijg inderdaad zo'n schermpje waar je een wachtwoord ed. moet invullen, maar dat weet ik niet.. en als ik niks invul krijg ik "Access Denied"

ff wachten tot me pa thuis is dus, die zal het wel weten ;)

Je moet Invullen:

admin

epicrouter

Of iemand moet het veranderd hebben maar dat is zeer onwaarschijnlijk.

Je moet Invullen:

admin

epicrouter

Of iemand moet het veranderd hebben maar dat is zeer onwaarschijnlijk.

Aah, geweldig, bedankt, daarmee kom ik er in inderdaad ;)

Moet wel uitkijken dat ik de boel nu niet ga verkloten in al die instellingen :ph34r:

Edit: Omdat TubS het over virtual poort had denk ik dat ik in dit scherm moet wezen, maar wat moet ik hier doen dan? Sorry, ben niet zo computer-technisch :)

Screen:

router0mw.png

Bewerkt: door BMW

Oke Ik zal het probere uit te leggen.......(IK weet Voor 90% zeker dat dit niet foutgaat).

naamloos3e6lc.th.jpg

1. Laat Dit Staan!! (is voor het benummeren van de geforwarden poorten)

2. Zet Hier De poort In die je wilt openen. (bijv: 8000) meer niet!

3. Zet hier ook de poort in die je wilt openen (Dezelfde Poort als de vorige stap)

4. Zet hier ook de poort in die je wilt openen (Dezelfde Poort als de vorige stap)

5. Doe dit hele proces 2x maar met de ene keer TCP en de andere UDP.

6. Hier moet je IP in dezelfde als nu boven in je internet balk staat.

7. Druk hier op als de gegevens goed zijn ingevuld.

8. VERGEET DIT VOORAL NIET (het is het saven van het proces)

!...Zoals ik al zei doe elke poort 2x vanwege TCP en UDP!!!!

!...Voor de zekerheid doe je alle poorten apart!! (ga geen 2 verschillende poorten invullen)

!...Saven is ook zeer belangrijk anders werkt het niet en kun je dit opnieuw doen.

Ik hoop dat ik je goed geholpen heb......Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

Greetzz Dennizzzz

Bewerkt: door Dennizzzz
Geplaatst:

Dennizzzz, super!! Heel erg bedankt voor al je moeite, want alles werkt nu weer gewoon goed! Sinds dat ik een router had was de overdrachtssnelheid echt ongelofelijk traag, maar na een paar poorten open gezet te hebben gaat alles weer als vanouds!

Echt bedankt man!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...