Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966782 Hoi, Ik heb een nieuwe signature totial gemaakt. De vorige was voor somige niet goed begrijpbaar. Volgens mij deze wel. Veel succes ermee en als je vragen hebt stel ze gerust
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971051 Heel goed werk, Zyklon. duidelijk te volgen en niet al te moeilijk, maar toch een mooi resultaat! Ik ga hem zeker nog proberen! KUTGW Edit: ik heb je tut gevolgd en dit is het resultaar: Bewerkt: 4 mei 200817 jaren door Arthis
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971053 Simpele uitvoering maar toch zeker een mooi eindresultaat, ik zal het ook zeker een keertje volgen. Het leuke vind ik ook dat je de render niet inblendt, maar het door de effecten toch lijkt alsof hij is ingeblend. KUTGW!
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971056 Mooie tut Goed uitgelegd. Er missen wel wat puntjes zoals: Hoe je moet duplicaten, dit is iets wat een beginnende photoshopper niet zou kunnen weten. (Duplicaten is CTRL + J) Verder vind ik de tut een beetje slechte kwaliteit, je had hem als PNG op moeten slaan zodat je de uitkomst wat beter in detail kan bekijken en als ie dan te groot is voor bijvoorbeeld imageshack, dan kun je gewoon ff googlen naar een Image uploader die bijvoorbeeld 5mb kan uploaden ipv 1,5mb. Verder vind ik de uitkomst vrij chaotisch, maar voor een beginner is dit een goede tut en een mooie uitkomst.
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren Auteur comment_971269 Ik zal eens kijken of ik het de volgende keer anders op kan slaan. Mijn resultaat is inderdaad nogal chaos. Maar het resultaat van arthis is dan toch al weer een stuk beter. @Arthis: Mooi resultaat!
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977965 Zou iemand me misschien even kunnen vertellen welke brushes je het best kan gebruiken en de link naar de download ervan. Zyklon of Arthis misschien? Dan kan ik je tut ook even volgen. Edt: Laat maar, heb ze al gevonden. Klik Bewerkt: 8 mei 200817 jaren door Jay;
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978335 Zou iemand me misschien even kunnen vertellen welke brushes je het best kan gebruiken en de link naar de download ervan. Zyklon of Arthis misschien? Dan kan ik je tut ook even volgen. Edt: Laat maar, heb ze al gevonden. Klik Goed gevonden, Jay; dat zijn precies de brushes die ik ook heb gebruikt
Geplaatst: 10 mei 200817 jaren Auteur comment_979656 Zou iemand me misschien even kunnen vertellen welke brushes je het best kan gebruiken en de link naar de download ervan. Zyklon of Arthis misschien? Dan kan ik je tut ook even volgen. Edt: Laat maar, heb ze al gevonden. Klik Goed gevonden, Jay; dat zijn precies de brushes die ik ook heb gebruikt en die heb ik dus ook gebruikt
Geplaatst: 27 juni 200816 jaren comment_1027658 Goede tutorial! Ben twee weken geleden pas begonnen met photoshop, maar ik kon hem prima volgen! Dit is mijn resultaat geworden (heb m gecombineerd met een blokjes tut van hier): Bewerkt: 27 juni 200816 jaren door SjaccoPopino
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1039956 Leuke tut,, k ben halverwege een beetje afgedwaald maar dit is me outcome:
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren Auteur comment_1040109 leuk resultaat. wel jammer omdat je dezelfde render gebruikt hebt hij heel erg op die van mij lijkt. Ik vind het ook vet dat je wat van die blurs voor je render hebt!
Geplaatst: 10 juli 200915 jaren comment_1409456 leuk resultaat. wel jammer omdat je dezelfde render gebruikt hebt hij heel erg op die van mij lijkt. Ik vind het ook vet dat je wat van die blurs voor je render hebt! Ik snap het gedeelte dat je moet bluren niet Ik krijg me Render geblurd en niet me achtergrond En welk moet je publicaten je Spatten of Je render (Plaatje) Bewerkt: 10 juli 200915 jaren door Suzokay
Geplaatst: 10 juli 200915 jaren comment_1409485 Ik snap het gedeelte dat je moet bluren niet Ik krijg me Render geblurd en niet me achtergrondEn welk moet je publicaten je Spatten of Je render (Plaatje) De tutorial geeft ook aan dat je je render moet duplicaten en deze een gaussianblur effect moet geven en niet je achtergrond. Als je dit hebt gedaan moet je de geduplicate layer onder je originele render(layer) zetten. Om je achtergrond een blur effect te geven moet je op je achtergrond layer staan en om je hele document een blur effect te geven zul je eerst een nieuwe layer moeten aanmaken, dan naar Image > Apply Image gaan waardoor alles samengevoegd wordt. Aan het begin van de tutorial wordt vertelt dat je je render moet duplicaten en niet je splatter brushes.
Geplaatst: 10 juli 200915 jaren comment_1409514 Leuke Tut Had wat meilijkheden met Blurren maar het is Gelukt En IK heb me er Voledig aangehouden Outcome:
Geplaatst: 27 augustus 200915 jaren comment_1463733 Niet super gelukt :S maar wel erg handig heb verkeerder render gebruikt :S
Hoi,
Ik heb een nieuwe signature totial gemaakt. De vorige was voor somige niet goed begrijpbaar. Volgens mij deze wel. Veel succes ermee en als je vragen hebt stel ze gerust