-Omar- Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Hallo Ik heb een paar vragen over de Xbox360. Zijn die productie fouten er nou uit? Zoals dat het moederboard te warm word etc. Want MS zou dit er dotch uithalen? En hoe zit het met die krasjes? Dit gaat in iedergeval over de normale Xbox dus niet de Elite of Acrade. Owja: En niet van de Playstation 3 fanboys die zeggen dat het helemaal fout is etc. Alvast bedankt! MVG, OmarM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Ja, die zijn er grotendeels wel uit. Als je er gewoon normaal mee om gaat, dan gaat je Xbox360 gewoon jaren mee. Niks om je zorgen over te maken Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Die fouten zijn er nog wel, maar komen bijna niet meer voor. Het is wel mogelijk om te voorkomen dat je die fouten krijgt maar daar moet je wel je console voor openmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
El Condor Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Eigenlijk zijn er nu ook ''nieuwe'' modellen gekomen enz. Bijv de 175W versie van de Xbox 360, die een betere Moederbord heeft (Falcon) en ook minder energie verbruikt. Op die versie is de kans dat de Xbox kapot kan gaan ook het minst De Arcade heeft dat standaard, en de meeste Elite versies. Premium ook wel, maar wel veel minder kans dan de anderen Ik raad je dus aan als je er een gaat kopen, je op het doos gaat kijken of het een ''Falcon model'' betreft. Dit kan je zien aan het 175W dat er dan op staat el condor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Omar- Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Eigenlijk zijn er nu ook ''nieuwe'' modellen gekomen enz. Bijv de 175W versie van de Xbox 360, die een betere Moederbord heeft (Falcon) en ook minder energie verbruikt. Op die versie is de kans dat de Xbox kapot kan gaan ook het minst De Arcade heeft dat standaard, en de meeste Elite versies. Premium ook wel, maar wel veel minder kans dan de anderen Ik raad je dus aan als je er een gaat kopen, je op het doos gaat kijken of het een ''Falcon model'' betreft. Dit kan je zien aan het 175W dat er dan op staat el condor Bedankt voor alle informatie jongens! En El Condor kan ik de goede versie ook bij Consoleshop.nl kopen? Nog een vraag: Zou ik de Xbox360 op mijn computer monitor kunnen aansluiten? Heb ik daar nog accessoires voor nodig of andere dergelijke? Alvast bedankt! MVG, OmarM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) [...]Nog een vraag: Zou ik de Xbox360 op mijn computer monitor kunnen aansluiten? Heb ik daar nog accessoires voor nodig of andere dergelijke? [...] Zie dit topic, waar ik me hetzelfde afvroeg Greetz Bewerkt: 3 mei 2008 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.