Jump to content

Xbox 360 Fouten

-Omar-

Recommended Posts

Hallo

Ik heb een paar vragen over de Xbox360. Zijn die productie fouten er nou uit? Zoals dat het moederboard te warm word etc. Want MS zou dit er dotch uithalen? En hoe zit het met die krasjes?

Dit gaat in iedergeval over de normale Xbox dus niet de Elite of Acrade.

Owja: En niet van de Playstation 3 fanboys die zeggen dat het helemaal fout is etc.

Alvast bedankt!

MVG,

OmarM

Delen op andere websites

Die fouten zijn er nog wel, maar komen bijna niet meer voor. Het is wel mogelijk om te voorkomen dat je die fouten krijgt maar daar moet je wel je console voor openmaken.

Delen op andere websites

Eigenlijk zijn er nu ook ''nieuwe'' modellen gekomen enz. Bijv de 175W versie van de Xbox 360, die een betere Moederbord heeft (Falcon) en ook minder energie verbruikt. Op die versie is de kans dat de Xbox kapot kan gaan ook het minst ;) De Arcade heeft dat standaard, en de meeste Elite versies. Premium ook wel, maar wel veel minder kans dan de anderen ;)

Ik raad je dus aan als je er een gaat kopen, je op het doos gaat kijken of het een ''Falcon model'' betreft. Dit kan je zien aan het 175W dat er dan op staat

el condor

Delen op andere websites

Eigenlijk zijn er nu ook ''nieuwe'' modellen gekomen enz. Bijv de 175W versie van de Xbox 360, die een betere Moederbord heeft (Falcon) en ook minder energie verbruikt. Op die versie is de kans dat de Xbox kapot kan gaan ook het minst ;) De Arcade heeft dat standaard, en de meeste Elite versies. Premium ook wel, maar wel veel minder kans dan de anderen ;)

Ik raad je dus aan als je er een gaat kopen, je op het doos gaat kijken of het een ''Falcon model'' betreft. Dit kan je zien aan het 175W dat er dan op staat

el condor

Bedankt voor alle informatie jongens! En El Condor kan ik de goede versie ook bij Consoleshop.nl kopen?

Nog een vraag: Zou ik de Xbox360 op mijn computer monitor kunnen aansluiten? Heb ik daar nog accessoires voor nodig of andere dergelijke?

Alvast bedankt!

MVG,

OmarM

Delen op andere websites

[...]

Nog een vraag: Zou ik de Xbox360 op mijn computer monitor kunnen aansluiten? Heb ik daar nog accessoires voor nodig of andere dergelijke?

[...]

Zie dit topic, waar ik me hetzelfde afvroeg :)

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...