The Godfather Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 Ik heb het dus over het spel. Terwijl de meeste op Fear & Respect zitten te wachten....wacht ik meer op dit spel. het heeft de zelfde vrijheid als in GTA. de eerste IN-Game filmpjes staan online...kijk zelf maar pagina 1 pagina 2 Reageren
Ken-D Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) Ow er zijn al trailers van uit vet Maffia:City of Lost Heaven vond ik een gaaf spel met een goede verhaallijn en een mooie sfeer. Hoop dat dat bij the godfather ook zo is. Edit:Wow niet slecht.De FMW's zijn echt mooi en sommige characters lijken ook sprekend op de film.Ik verheug me er al op. Bewerkt: 13 februari 2005 door Postaldude Reageren
Sasuke Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 Omg... Dankzij jou ( Godfather ) ben ik weer fan van een spel ! <_< AND I LIKE IT !!!!!!!! B) Kan nu al niet wachten, vond mafia al helemaal dè shit, dus wat zal dit worden ?!! Reageren
Tim14 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 Deze game moet ik hebben! Echt cool, maar waneer komt deze game uit? Reageren
The Godfather Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 de game zou rond september uitkomen (kan ook iets later zijn) hier een aantal screens KLIK Reageren
TubS Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 wat een prachtige game zeg, die wil ik zeker wel hebben Reageren
The Outlaw Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 Mamma!!!! :lol: die game is fantastisch die zou/moet ik gewoon hebben, net als de game miami Vice die uitkomt Reageren
Ironfist Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 waaauuuw... echt zalig,die ga ik kopen als mn pc'tje het aankan Reageren
Sasuke Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) Zag je die animaties ? Lijkt wel alsof het gewoon een film is i.p.v een gewone game ! Ben benieuwd of dat geen cutscene was ( schiet gevecht ) ! En de ouwe gouwe Tommy Gun is er ook weer ! Bewerkt: 13 februari 2005 door Hayate Reageren
Ken-D Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 Mamma!!!! :lol: die game is fantastisch die zou/moet ik gewoon hebben, net als de game miami Vice die uitkomt Sorry maar ik heb een mening over Maimi Vice. Het zuigt. Davislecht zet weer een dom werkje neer. En hun motto is:Wij maken geen dure games,wij maken betaalbare games. Leuk motto om je in te verbergen, Reageren
gtadude Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 zo'm vet spel die wil ik :o :o Reageren
Tim14 Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Mamma!!!! :lol: die game is fantastisch die zou/moet ik gewoon hebben, net als de game miami Vice die uitkomt Sorry maar ik heb een mening over Maimi Vice. Het zuigt. Davislecht zet weer een dom werkje neer. En hun motto is:Wij maken geen dure games,wij maken betaalbare games. Leuk motto om je in te verbergen, Helemaal waar, Postaldude! Als je wat revieuws bekijkt van die games lijkt het ook niks aan, en dat laten ze duidelijk merken. Reageren
Sasuke Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Ik ruik concurentie : GrandTheftAuto The Godfather Fear & Respect Game van Konami ( waarvan ik de naam vergeten ben ). Reageren
The Godfather Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 het ligt maar net aan wat jou het beste aanspreekt... ik vind mafia films helemaal geweldig....dus ik denk dat ik The Godfather meer ga spelen dan Fear & Respect Reageren
Ken-D Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Yep maffia films vind ik ook helemaal top. Vooral:Scarface,The Godfather,Once Upon a time in America en ik moet nog andere films zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.