Jump to content

GTA IV = Waardeloos...


Swiggers

Recommended Posts

Zoals jullie weten hebben gigantisch veel mensen problemen met GTA IV + PS3/XBOX. Ik zat vanochtend lekker ontspannen achter de PS3 GTA IV te spelen. Opeens begint alles te stotteren, en vervolgens viel mijn hele PS3 uit. Ik heb alle tips die op deze site staan gevolgd. Ik heb een kwartier al het stroom van de PS3 eraf gehaald. Na een kwartier deed hij het weer. Ik naturlijk erg blij, en vervolgens zat ik weer met een blije kop achter GTA IV. Nou laat het na 5 minuten weer mis zijn gegaan. :ch: Ik ga vanmiddag terug naar de winkel om mijn geld terug tevragen. Ik wacht netzolang tot Rockstar Games de fout eruit heeft gehaald. Zo niet ? Dan probeer ik de eventuele PC versie. ;)

Wat vinden jullie van de slechte service/fout van Rockstar Games ?

Ik vind het echt belachelijk !! :O Zo'n enorm domme fout moet echt niet kunnen.

Het is natuurlijk k*t, maar ik wacht netzolang tot R* de stomme fout eruit heeft gehaald. Dan moet ik de game maar over een paar maanden spelen. Want ik neem aan dat Rockstar Games nu geen IV spellen meer verkoopt met zo'n fout erin.:duh:

Bij mij doet IV het weer. Je melt je af bij PSN en hij doet het weer.. :D Ik heb nu al 25 minuten probleemloos gespeeld. Na aanleiding van dit topic.. ;)

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • denven

    14

  • Swiggers

    9

  • Dwayne Forge

    5

  • GTA Haas

    5

Klote voor je man :N , maar ik had nog even gewacht met terugbrengen? er kwam toch een patch?

Persoonlijk heb ik helemaal geen last ervan, en ik vind dat Rockstar wel netjes werkt? maar op zich kan dit niet, zo'n groot spel, en dan deze fout.

Link to comment
Delen op andere websites

maar waarom dan wel op de ene ps3/xbox360 en niet op de ander?(60gb versie geloof ik?)

Mijn xbox crashte ook nadat ik gta voor t eerst opstartte, maar dat had volgens mij niks met gta te maken(deed m'n xbox ookal met andere games)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie weten hebben gigantisch veel mensen problemen met GTA IV + PS3/XBOX. Ik zat vanochtend lekker ontspannen achter de PS3 GTA IV te spelen. Opeens begint alles te stotteren, en vervolgens viel mijn hele PS3 uit. Ik heb alle tips die op deze site staan gevolgd. Ik heb een kwartier al het stroom van de PS3 eraf gehaald. Na een kwartier deed hij het weer. Ik naturlijk erg blij, en vervolgens zat ik weer met een blije kop achter GTA IV. Nou laat het na 5 minuten weer mis zijn gegaan. :ch: Ik ga vanmiddag terug naar de winkel om mijn geld terug tevragen. Ik wacht netzolang tot Rockstar Games de fout eruit heeft gehaald. Zo niet ? Dan probeer ik in Oktober de PC versie. ;)

Wat vinden jullie van de slechte service/fout van Rockstar Games ?

Ik vind het echt belachelijk !! :O Zo'n enorm domme fout moet echt niet kunnen.

Swiggers :cya:

:O Wist ik niet, wel dom hoor. Iedereen verwacht dat GTA IV een heel goed spel word. Maar, ik zie allemaal slechte berichten erover..... :ch: Jezus... wie had dit verwacht.... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

nou wij nog geen broblemen hoor het spel draaid sinds gister morgen af al 1 stuk door
Dat dacht ik in het begin ook. ;) Bij mij overkomt dat toch niet... :duh:

Wees er maar niet zo zeker van hoor ;) Ik denk dat er 60 % kans is dat jullie dit ook nog wel overkomt ! ;)

Er komen steeds meer klachten bij Rockstar Games binnen..

Link to comment
Delen op andere websites

nou wij nog geen broblemen hoor het spel draaid sinds gister morgen af al 1 stuk door
Dat dacht ik in het begin ook. ;) Bij mij overkomt dat toch niet... :duh:

Wees er maar niet zo zeker van hoor ;) Ik denk dat er 60 % kans is dat jullie dit ook nog wel overkomt ! ;)

Er komen steeds meer klachten bij Rockstar Games binnen..

Wat een beetje raar is, is dat ze zo lang de tijd hebben gehad, zelfs met uitstel het nog steeds niet bugvrij weten te maken (of gewoon BIJNA foutloos)

Als 30% van de mensen dit heeft, dan moet er toch ook iemand bij de beta-testers er last van hebben gehad? of is dit pas bij de goldstatus erbij gekomen?

Link to comment
Delen op andere websites

nou wij nog geen broblemen hoor het spel draaid sinds gister morgen af al 1 stuk door
Dat dacht ik in het begin ook. ;) Bij mij overkomt dat toch niet... :duh:

Wees er maar niet zo zeker van hoor ;) Ik denk dat er 60 % kans is dat jullie dit ook nog wel overkomt ! ;)

Er komen steeds meer klachten bij Rockstar Games binnen..

Mensen die nog geen klachten hebben, klopt het af, want ik dacht het ook, klachten?

En ja hoor, eerst wil mn spel niet laden, na 3x de playstation3 op nieuw te hebben gestard deed die het eindelijk weer.

Loopt die midden in een missie vast..en ik ben nu weer bezig om de zelfde missie te doen kijken of die weer vast loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie weten hebben gigantisch veel mensen problemen met GTA IV + PS3/XBOX. Ik zat vanochtend lekker ontspannen achter de PS3 GTA IV te spelen. Opeens begint alles te stotteren, en vervolgens viel mijn hele PS3 uit. Ik heb alle tips die op deze site staan gevolgd. Ik heb een kwartier al het stroom van de PS3 eraf gehaald. Na een kwartier deed hij het weer. Ik naturlijk erg blij, en vervolgens zat ik weer met een blije kop achter GTA IV. Nou laat het na 5 minuten weer mis zijn gegaan. :ch: Ik ga vanmiddag terug naar de winkel om mijn geld terug tevragen. Ik wacht netzolang tot Rockstar Games de fout eruit heeft gehaald. Zo niet ? Dan probeer ik de eventuele PC versie. ;)

Wat vinden jullie van de slechte service/fout van Rockstar Games ?

Ik vind het echt belachelijk !! :O Zo'n enorm domme fout moet echt niet kunnen.

Het is natuurlijk k*t, maar ik wacht netzolang tot R* de stomme fout eruit heeft gehaald. Dan moet ik de game maar over een paar maanden spelen. Want ik neem aan dat Rockstar Games nu geen IV spellen meer verkoopt met zo'n fout erin.:duh:

Swiggers :cya:

Het is toch helemaal niet zeker of de PC versie komt?

Laat staan in Oktober?

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar werkt inmiddels hard aan patch die binnenkort dus zal verschijnen, en daarmee zullen de problemen grotendeels zijn opgelost. Mij lijkt het dus een beetje zinloos om je spel nu terug te brengen, want voor hetzelfde geld doet hij het zometeen weer en dan heb je er voorlopig geen last meer van. Zelf ken ik deze probleempjes ook, maar ik speel gewoon verder totdat er een patch komt :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gellukig maar bij een klein deel van de spelers. En uitteraard verwacht iedereen en patch die dan waarchijnlijk ook binnen enkele weken zal komen

De patch komt voor elke console?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gellukig maar bij een klein deel van de spelers. En uitteraard verwacht iedereen en patch die dan waarchijnlijk ook binnen enkele weken zal komen

De patch komt voor elke console?

yup.

ik heb ook een ps3 + GTA IV. die is 1 keer vastgelopen. ik had even goed gekeken en ik zag dat ie niet meer de HDD las. het lampje was uit. ik heb hem toen opnieuw gestart, en de autosave functie uitgezet. nu heb ik geen last van haperingen en vastlopers.

probeer dus eerst eens de autosave uit te zetten

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie weten hebben gigantisch veel mensen problemen met GTA IV + PS3/XBOX. Ik zat vanochtend lekker ontspannen achter de PS3 GTA IV te spelen. Opeens begint alles te stotteren, en vervolgens viel mijn hele PS3 uit. Ik heb alle tips die op deze site staan gevolgd. Ik heb een kwartier al het stroom van de PS3 eraf gehaald. Na een kwartier deed hij het weer. Ik naturlijk erg blij, en vervolgens zat ik weer met een blije kop achter GTA IV. Nou laat het na 5 minuten weer mis zijn gegaan. :ch: Ik ga vanmiddag terug naar de winkel om mijn geld terug tevragen. Ik wacht netzolang tot Rockstar Games de fout eruit heeft gehaald. Zo niet ? Dan probeer ik de eventuele PC versie. ;)

Wat vinden jullie van de slechte service/fout van Rockstar Games ?

Ik vind het echt belachelijk !! :O Zo'n enorm domme fout moet echt niet kunnen.

Het is natuurlijk k*t, maar ik wacht netzolang tot R* de stomme fout eruit heeft gehaald. Dan moet ik de game maar over een paar maanden spelen. Want ik neem aan dat Rockstar Games nu geen IV spellen meer verkoopt met zo'n fout erin.:duh:

Swiggers :cya:

nou, ik heb op de 40 gb nergens last van :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ajj, Da's erg klote. Wacht maar net zoals velen op dit forum op de PC versie ;). Nog(bijna) nooit problemen gehad met een GTA op de PC versie(bijna :7)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...