Jump to content

[spoiler-waarschuwing] Het einde is omgekeerd...


The Golden Fighter

Recommended Posts

Deze topic bevat vele spoilers! Heb je de storyline nog niet uitgespeeld, lees dan niet verder.

Op het einde moet je kiezen tussen het geld, of wraak op Dimitri.

Kate (je vriendin) wil liever dat je het geld laat zitten. Als je naar Kate luistert en dus wraak op Dimitri neemt, wordt Kate op de bruiloft van Roman neergeschoten.

Roman wil liever dat je wél voor het geld kiest. Als je naar Roman luistert, wordt Roman op zijn bruiloft neergeschoten.

Dit is dus eigenlijk omgekeerd. Om wie geef je meer? Geef je meer om Roman en wil je dat hij een mooie huwelijksreis krijgt? Dan gaat Roman dood. Geef je meer om je vriendin Kate en luister je naar haar advies? Dan gaat Kate dood. Het zou toch veel beter zijn geweest als de persoon om wie je minder geeft een grotere kans heeft om te sterven dan de persoon om wie je meer geeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja natuurlijk. Gewoon het advies volgen van die gene waar jij het meest om geeft.

Maar waarom maak je hier in godsnaam in topic over ? :duh: Hier kun je joh bijna geen antwoord op geven. ;)

Swiggers

Link to comment
Delen op andere websites

Deze topic bevat vele spoilers! Heb je de storyline nog niet uitgespeeld, lees dan niet verder.

Op het einde moet je kiezen tussen het geld, of wraak op Dimitri.

Kate (je vriendin) wil liever dat je het geld laat zitten. Als je naar Kate luistert en dus wraak op Dimitri neemt, wordt Kate op de bruiloft van Roman neergeschoten.

Roman wil liever dat je wél voor het geld kiest. Als je naar Roman luistert, wordt Roman op zijn bruiloft neergeschoten.

Dit is dus eigenlijk omgekeerd. Om wie geef je meer? Geef je meer om Roman en wil je dat hij een mooie huwelijksreis krijgt? Dan gaat Roman dood. Geef je meer om je vriendin Kate en luister je naar haar advies? Dan gaat Kate dood. Het zou toch veel beter zijn geweest als de persoon om wie je minder geeft een grotere kans heeft om te sterven dan de persoon om wie je meer geeft?

Ik snap niet echt wat je bedoelt maar van wat ik wel snap heb je een beetje gelijk want hier maak je gewoon een keuze. Ik zou Wraak nemen opDimitri[/font][/font]. Dat geld heb je toch niet veel aan;)

Link to comment
Delen op andere websites

dat is het leuke . dan kan tog lekker zijn vriendin dood gaan dan neef . weet je wat ze kunnen mij alebij niks schelen. dus neem ik wraak en wil ik doecks en dan mogen zei dood :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak zeg maar een afspiegeling wat ik in real life zou doen en aangezien geld niet alles is (ook niet in GTA4 :puh:) koos ik voor Dimitri die eraan moest.

Ach jah ik vind het wel goed zo. Misschien dat als ik het herspeel andere beslissingen neem en Dwayne vermoord en voor het geld ga. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een beetje mongolisch. In de GTA IV guide die ik voor 20 bucks gekocht heb staat dat Dimitri er hoe dan ook aangaat. Stomme fout dan. Maar ik geef meer om Roman dan Kate. Ze is lelijk :puh: mooi dood dus. En ik heb na de missie Rossian Revolution gezworen Dimitri te killen (echt).

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een beetje mongolisch. In de GTA IV guide die ik voor 20 bucks gekocht heb staat dat Dimitri er hoe dan ook aangaat. Stomme fout dan. Maar ik geef meer om Roman dan Kate. Ze is lelijk :puh: mooi dood dus. En ik heb na de missie Rossian Revolution gezworen Dimitri te killen (echt).

Dimitri gaat er ook hoe dan ook aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...