Jump to content

Verwijderde missie met 'Jerk Thompson' gevonden door hackers


M4X

Recommended Posts

Hackers hebben zojuist een verwijderde missie uit GTA IV teruggevonden, genaamd 'Hot Coughing'. Wat het extra bijzonder maakt is dat 'Jerk Thompson' (Jack Thompson), de hoofdrol in deze missie speelt. Niko heeft in deze missie last van zijn lies, en hij wordt lastig gevallen door Jerk Thompson. Jerk Thompson beweert dat Niko last van zijn lies heeft omdat hij teveel geweldadige tekenfilms heeft gekeken, zoals onder andere Tom & Jerry en de Looney Tunes. Daarna volgt er een scheldpartij. Hackers hopen de missie binnenkort voor het grootste gedeelte op Youtube te kunnen zetten.

Bron: PSOnly.nl

Super hilarisch, hoe Jack Thompson belachelijk wordt gemaakt in deze missie. Jack Thompson, die Rockstar de hele tijd lastig viel tijdens de ontwikkeling van GTA IV, wordt hier dus echt goed teruggepakt. Jammer dat de missie is verwijderd, hopelijk kunnen we het binnenkort toch nog bewonderen op Youtube :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dwayne Forge

    4

  • M4X

    2

  • -IV-

    2

  • Bierbuikje

    2

haha jammer dat die missie er uit is maar het zal binnenkort wel ergens te downloaden zijn die missie.

Ja, maar is die op een console zo makkelijk in je spel te plaatsen?

Want dat vraag ik me af :o

Link to comment
Delen op andere websites

haha jammer dat die missie er uit is maar het zal binnenkort wel ergens te downloaden zijn die missie.

Ja, maar is die op een console zo makkelijk in je spel te plaatsen?

Want dat vraag ik me af :o

De PS3 is al een computer alleen dan met een ander besturings systeem dus geen windows maar gewoon die ze speciaal hebben geschreven voor PS3.

dus het moet kunnen.

Bewerkt: door Dwayne Forge
Link to comment
Delen op andere websites

kans is groot dat als er straks een bugfix komt van R* dat dat programma die bestanden van Jack Tomphson er ook uit haalt.

Ja maar de hackers hebben het al gevonden dus verloren is het niet meer het is er nu gewoon en binnenkort kan iedereen het zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, Rockstar kennende kon je zoiets wel verwachten.

Het klinkt alvast hilarisch, dus ik verheug me erop deze missie op Youtube te kunnen bewonderen. :7

1 - 0 voor Rockstar. :tu:

Ja precies maar waarom zetten ze missie er gewoon niet in??? Die boete zal toch geen miljoen zijn of wel??

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, Rockstar kennende kon je zoiets wel verwachten.

Het klinkt alvast hilarisch, dus ik verheug me erop deze missie op Youtube te kunnen bewonderen. :7

1 - 0 voor Rockstar. :tu:

Ja precies maar waarom zetten ze missie er gewoon niet in??? Die boete zal toch geen miljoen zijn of wel??

Dan krijgt Rockstar nog meer commentaar van Jack thompson en al die rest. (wat wil je..)

Mischien beter dat ze dat hebben er uit gehaald, anders hadden ze weer voor de rechtzaak en weet ik veel moeten komen.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar zal binnenkort vast wel reageren en met een verklaring komen, maar het lijkt me logisch dat de missie een aantal aspecten bevatte waarmee Jack Thompson ze voor de rechtbank kon slepen om een schadevergoeding te claimen. Hoe jammer het ook is dat Jack Thompson niet goed wordt teruggepakt in GTA IV, het is wel verstandig geweest van Rockstar want waarschijnlijk was het een beetje te grof.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...