NickyHendriks Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 een vraagje waar kan ik Armax het snelst en het goedkoopst krijgen? ik wil niet die van bol.com maar egens sneller en goedkoper Reageren
padrini Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Op de site slidecard.nl is hij te krijgen voor 11.90 hierbij zullen volgens mij nog verzendkosten komen (weet neit meer zeker). De disc word meestal binnen 2 dagen na betaling opgestuurd (meestal sneller). Reageren
megamaggot Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Als je hem snel wilt, kan je eens in de mediamarkt gaan kijken, ik geloof dat ze hem daar wel hadden. Maar na de release van de PS3 weet ik dit niet zeker. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Als je hem snel wilt, kan je eens in de mediamarkt gaan kijken, ik geloof dat ze hem daar wel hadden.Maar na de release van de PS3 weet ik dit niet zeker. ik heb hem al bestelt bij slide card uiterlijk vrijdg binnen voor 15 euro EDIT: volgens mij kan hier wel een op Bewerkt: 7 mei 2008 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.