SanAndreasGEK Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik was weer San Andreas weer opnieuw aan het spelen, toen zag ik opeens Cesar Vialpando (de vriendje van Kendl) op straat rennen. Hier een plaatje: Wie weet hoe dit zou komen? Reageren
Johan112 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Was je toen met een missie bezig ofniet ?? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Dat kan een bug zijn, maar ik denk dat het gewoon normaal is, want ik zie soms ook Denise Robinsons buiten aan het wandelen en dan staat er dat ze niet thuis is. OTTO Bewerkt: 6 mei 2008 door Ottoman 47 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Was je toen met een missie bezig ofniet ?? Hij was niet aan een missie bezig, dat zie je aan de radar, omdat de Ryder blips er gewoon zijn. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik heb geen idee hoe dit komt, wel was het soms als je een filmpje zag, bijvoorbeeld je zag Ryder met CJ praten. En je hebt de code rellen aan (STATEOFEMERGENCY) of ooit aan gehad dan zal hij wegrennen en dan heb je kans dat het heletijd blijft bij dat filmpje. Dus kan je niet verder. Maar in dit geval is dat niet zo, wel geinig Reageren
megamaggot Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Grappig, ben zelf nog nooit een personage van de storyline tegengekomen tussen de missies door Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Was je toen met een missie bezig ofniet ?? Nee, ik was gewoon aan het schieten op mensen, en opeens zag ik Cesar. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 had je toen net een missie gefaald ofzo dat hij wegrend ? Reageren
joppie Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 had je toen net een missie gefaald ofzo dat hij wegrend ? Ja, want dan kan ie gauw naar huis zodat jij de missie opnieuw kan doen! Nee ik denk dat het gewoon een verkeerd gespawnde ped is in en verkeerd lichaam... ofsow. Maar tis wel raar. Reageren
Robin B Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 kan het een MOD zijn?? of speel je op PS2 versie ?? maar weird ik denk dat ie verkeerd gespawnd is Reageren
MCspendel Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Volgensmij heeft SA een bepaalde Selectie van mensen die gewoon op straat lopen en een selectie van mensen die een eigen personage en karakter hebben en iets met de Storyline te maken hebben. En dat Cesar dan in de selectie van voetgangers is gekomen.. En anders so wath.. ook beroemde mensen hebben soms haast.. Reageren
Robin B Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 die van die millie perkins is nep maar dit is wel raar???? Reageren
Interstate Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Die screen heb je wel snel gemaakt vind je ook niet? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Was je toen met een missie bezig ofniet ?? Nee, ik was gewoon aan het schieten op mensen, en opeens zag ik Cesar. Hij rent denk ik weg omdat jij op iedereen aan het schieten was..Dan rennen (bijna) alle peds verschrikt weg.. Reageren
weaponmr Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) weet je zeker dat het Ceasar was, misschien was het wel iemand anders die er op lijkt? Ik kan het in iedergeval nie goed zeggen omdat het plaatje van agteren is genomen. ( Niet door denken bij de laatste 4 woorden. ) Bewerkt: 12 mei 2008 door weaponmr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.