Jump to content

Cesar rent weg!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was weer San Andreas weer opnieuw aan het spelen, toen zag ik opeens Cesar Vialpando

(de vriendje van Kendl) op straat rennen. Hier een plaatje:

cesarvialpandoab0.png

Wie weet hoe dit zou komen?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat kan een bug zijn, maar ik denk dat het gewoon normaal is, want ik zie soms ook Denise Robinsons buiten aan het wandelen en dan staat er dat ze niet thuis is.

OTTO :sigaar:

Bewerkt: door Ottoman 47
Geplaatst:
Was je toen met een missie bezig ofniet ??

Hij was niet aan een missie bezig, dat zie je aan de radar, omdat de Ryder blips er gewoon zijn.

Geplaatst:

Ik heb geen idee hoe dit komt, wel was het soms als je een filmpje zag, bijvoorbeeld je zag Ryder met CJ praten. En je hebt de code rellen aan (STATEOFEMERGENCY) of ooit aan gehad dan zal hij wegrennen en dan heb je kans dat het heletijd blijft bij dat filmpje. Dus kan je niet verder. Maar in dit geval is dat niet zo, wel geinig :schater:

Geplaatst:

Grappig, ben zelf nog nooit een personage van de storyline tegengekomen tussen de missies door :N

Geplaatst:

Nee, ik was gewoon aan het schieten op mensen, en opeens zag ik Cesar.

Geplaatst:
had je toen net een missie gefaald ofzo dat hij wegrend ?

Ja, want dan kan ie gauw naar huis zodat jij de missie opnieuw kan doen! :schater:

Nee ik denk dat het gewoon een verkeerd gespawnde ped is in en verkeerd lichaam... ofsow.

Maar tis wel raar.

Geplaatst:

kan het een MOD zijn?? of speel je op PS2 versie ?? maar weird ik denk dat ie verkeerd gespawnd is

Geplaatst:

Volgensmij heeft SA een bepaalde Selectie van mensen die gewoon op straat lopen en een selectie van mensen die een eigen personage en karakter hebben en iets met de Storyline te maken hebben. En dat Cesar dan in de selectie van voetgangers is gekomen..

En anders so wath.. ook beroemde mensen hebben soms haast.. :schater:

Geplaatst:

Nee, ik was gewoon aan het schieten op mensen, en opeens zag ik Cesar.

Hij rent denk ik weg omdat jij op iedereen aan het schieten was..Dan rennen (bijna) alle peds verschrikt weg..

Geplaatst: (bewerkt)

weet je zeker dat het Ceasar was, misschien was het wel iemand anders die er op lijkt?

Ik kan het in iedergeval nie goed zeggen omdat het plaatje van agteren is genomen. ( Niet door denken bij de laatste 4 woorden. )

Bewerkt: door weaponmr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...