HarmJan Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Script Helper V2.2 Functie's :Teleport GeneratorCommando GeneratorScripting Resources ( veel scripting info van SA:MP )Internet Browser ( Een browser die je automatisch naar de SA:MP Wiki brengt )\Carlist met alle infoFunctie's voor de volgende release :Plaatjes voor carlistNog ideeen ?? post ze hierDownload ProgramDownload SourceAls je van plan bent wijzigingen toe te brengen aan dit programma laat dan mijn naam achter in de credits Bewerkt: 6 mei 2008 door HarmJan Reageren
Twinsen Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Script Helper V2.1 Functie's :Teleport GeneratorCommando GeneratorScripting Resources ( veel scripting info van SA:MP )Internet Browser ( Een browser die je automatisch naar de SA:MP Wiki brengt )Functie's voor de volgende release :Autolijst met alle info + plaatjesNog ideeen ?? post ze hierDownload ProgramDownload SourceAls je van plan bent wijzigingen bent toe te brengen aan dit programma laat dan mijn naam achter in de credits ziet er veel belovend uit Ik ga het vandaag nog testen Reageren
Juwayri Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik had hem al van sa-mp forum. Best nice progje. Reageren
HarmJan Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Nieuwe versie !! 2.2 Nieuwe functie's : Carlist met veel info ( zonder plaatjes ) Scripting Functions Scripting Callbacks Veel plezier ermee Reageren
JayKay Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 De link "Download Program" doet het niet (meer). Ik krijg deze melding: Reageren
Juwayri Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Als je de source download zit het programma er ook in met beetje zoekwerk kom je dan in de map Debug. Dat is versie 2. Maar als je naar de map release gaat. Zie je zelfs versie 3 (Werkt bij mij alleen niet foutloos) Reageren
invix Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 hij doet het niet bij mij.. moet ik hem in een speciale map plaatsen ofzo?? invix Reageren
eric123 Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Download link doet het niet Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Misschien doordat dit topic op 6 mei 2008 is aangemaakt en 14 juli 2008 al werd gemeld dat de link niet meer werkt? Daarnaast is de topicstarter ook voor het laatst online geweest in oktober, dat jaar... Google geeft ook geen andere resultaten voor dit programma, maar ik heb wel een ander programma voor jullie gevonden: Beginners SA-MP PAWN Script Helper (Officiële SA-mp forum). Misschien is dat wat voor jullie Reageren
Oplosthee Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Eindelijk iemand die het snapt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.