Tha CheatMaster Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 hey ik zou wel eens de raceoutfit willen zien dus als je daar een sreenshot van hebt wil je die dan eens hierop zette? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 (bewerkt) Je kon ook een PM sturen aan BrokenTable of andere big masters of hij had het verplaatst. :blink: en jij kon ook ff je caps lock uitzetten Bewerkt: 19 februari 2005 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Je kon ook een PM sturen aan BrokenTable of andere big masters of hij had het verplaatst doe is niet zo opgefuckt hee hij is nieuw hoor dus hij moet alles nog een beetje leren. gertjeu voortaan kan je beter een persoonlijk bericht (pm/pb) sturen naar een moderator die kan dan je topic verplaatsen. Veel plezier nog op HET gta forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 (bewerkt) Hier is de raceoutfit te zien. Misschien wel een beetje onduidelijk <_< Ik heb de foto zelf gemaakt. Bewerkt: 18 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 dankje eindelijk is een zicht hoe die eriut ziet(mooie foto!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Waarom zet je op general ook er een topic over ... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Waarom zet je op general ook er een topic over ... <_< omdat hij daar verkeerd zat. verkeerd geplaatst als je dat topic ff gelezen had had je gezien dat hij zei dat hij er hier opnieuw 1 aan heeft gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 volgens mij is het meer een monteurs outfit om te racen heb je meer een pak nodig met verschillende kleuren sponsers erop maar het is R* keuze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 zo ziet er wel naar uit maar als al die kleding moet maken. :blink: wordt je ook naar een tijdje gha gha. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hydraboy Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Hier is de raceoutfit te zien.Misschien wel een beetje onduidelijk <_< Ik heb de foto zelf gemaakt. hheeel wreed hoe khom je er aan en waar vandaan (of betekend dat het zefdae nauja zeg het mar alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) die krijg je als je 100% met Michelle Cannes hebt gedate klik Bewerkt: 22 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Dat racepak ziet er echt niet uit. Ik had wel wat fellere kleuren verwacht. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 dit topic is al maanden oud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 dit topic is al maanden oud ik vind het beter dat Hydraboy het in een oud topic vraagt dan dat hij een nieuwe start Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 (bewerkt) dit topic is al maanden oud ik vind het beter dat Hydraboy het in een oud topic vraagt dan dat hij een nieuwe start ja dat is wel waar maar hij kon ook in de Walktrough kijken Bewerkt: 24 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.