Jump to content

War of the Deadline


Alchemy

Recommended Posts

War of the Deadline

Verwijzing van het uitstellen van de deadline??

Omdat de xbox niet helemaal kon wat R* wou?

Daarom hebben ze er maar een heel monument van gemaakt met kransen en alles erbij opzich wel mooi :)

Check de screenshots die ik even snel heb gemaakt.

P5091090.jpg

P5091091.jpg

waar te vinden

Klik hier om de SnapMap te bekijken

als dit al eerder is gepost denk het niet heb search gebruikt dan graag verwijderen

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

echt weer meesterlijk van r* doet me denken aan gtalcs waar ze een ander spel op het grafsteen hebben gezet

deze ee zit niet in de xbox 360 versie heb net even gekeken :schater:

goed gevonde _O_:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

echt weer meesterlijk van r* doet me denken aan gtalcs waar ze een ander spel op het grafsteen hebben gezet

deze ee zit niet in de xbox 360 versie heb net even gekeken :schater:

goed gevonde _O_:cya:

Zit wel degelijk in de xbox versie. heb zelf ook xbox namelijk en ik kwam hem toevallig tegen tijdens een missie

Maar dan zal ik hem wel verkeerd op de snapmap hebben gezet. morgen post ik wel even de correcte locatie.

btw het is wel vlakbij die plek die op de snapmap staat er staat ook een kerkje bij. morgen de correcte locatie plus screen van de ingamemap.

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

oke ik d8 al dat de snapmap niet helemaal klopte om dat het de achtergrond er iets anders uitzag

ik ga morgen (dat is het nu al eigelijk :puh: ) nog wel een keer kijken als jij de goeieplek op de snapmap hebt gezet

:cya:

Bewerkt: door lucasso
Link to comment
Delen op andere websites

het is vandaag morgen hoor!

niet zo zeuren he. Aals je een beetje zoekt dan kan je hem ook zelf wel vinden.

Hij staat gewoon goed aangegeven hoor zal er nog eens eentje maken. een snapmap dan.

op deze staat de locatie van de easteregg. heb de locatie nog even gecheckt en hij is daar gewoon waar ik hem heb aangegeven.

de andere is het huis van de MCreary's daar is het vlakbij er staat ook een kerk bij en er zit een dikke bruin/grijze muur omheen om de hele kerk en de binnenplaats met het monument.

beter kan ik het niet omschrijven.

succes en hij is daar en anders jammer dan..

Klik hier om de SnapMap te bekijken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
dit is eerder bedoelt voor de ps3 omdat algemeen bekend is dat die voor de vertraging zorgde op de xbox doet hij het prima _O_

Lijkt mij dat het bedoeld is voor de PS3, of toch voor de xbox? Maar dan om de reden dat xbox users langer moesten wachten op de release door de PS3 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat ook:

"For Those About To Build......

We Salute You"

Dat is een parodie denk ik op het lied van AC/DC dat noemt:

"For Those About To Rock......

We Salute You"

Hier is een filmpje met het lied voor degenen die het niet kennen (en voor degenen die het wel kennen ook), en om toch maar bij het thema te blijven... jaja... GTA IV

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

(Het filmpje is niet van mij!)

Bewerkt: door Busenitz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Op welke locatie is Niko bij dat filmpje?

Volgens mij op het dak waar je de laatste missie doet? Dan kom je met die Congnocenti aangereden en dan moet je iedereen killen, dan moet je in dat gebouw, en op den duur kom je op het dak terecht, en dan moet je met een laddertje naar beneden, de sanchez pakken, en dan een heel eind over het strand crossen. Dan kom je bij een schans terecht, daar moet je overspringen, dan aan de helicopter hangen, en met een RPG die boot kapotmaken.

Mooie uitleg he? (* AHUM *)

^_^:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...