Ymosky Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, Op dit forum staat ontzettend veel aan stukjes script, nuttige tips, info enzovoort, vaak ook zomaar tussendoor in een topic wat nooit meer gelezen word doordat het niet op de voorgrond staat. Ik ga in deze post proberen deze informatie te ordenen zodat het gemakkelijk terug te vinden is. De opbouw van de info is als volgt: Titel, De titel van het onderwerp inclusief de link naar de post Beschrijving, een korte omschrijving van hetgeen waar het over gaat Zoekwoorden: Steekwoorden die aangeven waar de betreffende post over gaat. Als je iets zoekt kan dat dan met ctrl-F, je zoek-opdracht intypen en je zult meer kunnen vinden. Acount-systeem door =>Sandra<= Een hele gedetaileerde uitleg over het maken van een acount-systeem waarbij je ook veel leert over het maken van scritps in het algemeen, is veel van te leren. Mijn eigen script is hierop gebaseerd. acount, /register, /login, dini Gates Versie 1 door Azer (standaard), en Versie 2 door =>Sandra<= (met timer) Verschillende script voor het maken van gates, 1 standaardversie met mogelijkheid voor admin-only gates van Azer en eentje met een timer van Sandra. gates, deuren, hekken, beweegbaar, moveobject Health op 100% zetten door Ymosky Een command waarmee je je health op 100% zet. Health Hoofletters in Pawno door =>Sandra<= Uitleg over het hoofdletter-gevoeligheid in Pawno. hoofdletters Map converter door [M]deLux (sa:mp forum) Hier kun je MTA-map omzetten naar samp-script en omgekeerd. MTA, Map-Editor, .map Pickups door =>Sandra<= Uitlever het plaatsen van pickups zoals parachute of jetpack pickups, parachute, jetpack, AddStaticPickup Sky-dive door =>Sandra<= uitleg over hoe je iemand laat skydiven boven de plaats waar hij stond. Sykdive, Parachute Tekst bij Skin-selectie door Donwell Hiermee kun je met een gamemodetekst het type skin weergeven bij de selectie skin Teleport met auto of te voet door =>Sandra<= Een stukje script waarbij je alleen kunt teleporten als je te voet bent of met een specifiek voertuig, in dit geval pcj600 Teleport Rcon-commands door =>Sandra<= Hiermee kun als admin Rcon commands uitvoeren zonder dat je ingelogd hoeft te zijn als Rcon-admin, Rconcommands Weer-command door Rop, geholpen door =>Sandra<= Een command waarmee je het weer ingame in de server kunt wijzigen. weer, weather Deze informatie is natuurlijk nog niet compleet, maar het kost veel tijd om dit netjes op te bouwen. heb je zelf iets moois gezien? meld het. staan er fouten in? dan hoor ik dat graag Voor de mensen die niks nuttigs te doen hebben en graag helpen, ik ben bezig van achter naar voren het totale scripting-forum te doorlopen en ben ->hier<- gebleven groetjes, Ymosky Bewerkt: 16 mei 2008 door Ymosky Reageren
Ymosky Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 GERESERVEERD (voor de zekerheid) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.