kavkazboy Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Inderdaad, maar ja. Ik laat het nog maar eventjes leeg. Bedankt voor de snelle reactie, Jowx maar ik denk dat je engels niet moet instaleren anders ga je nx kunnen verstaan maar ja goed wil je me helpen zegn wat dat betekent dus ik heb savegame gedownload en geinstaleerd van u website en het ging goed en dan mods gedownload vandeze websiete en op een wilde ik mijn san andreas opstarten en toen ik just moest kiezen voor welke savegame heb ik er een van gekozen en dan stond het zo op "De instructie op 0x005b6b2F verwijst naar geheugen op0x000002do. Delees-of schrijvbewerking ("written") op het geheugen is mislukt) wil je me zegn wat dat betekent en per stapkes uitleggen wat ik moet doen plz Reageren
DdJDean Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) wil je me helpen zegn wat dat betekent dus ik heb savegame gedownload en geinstaleerd van u website en het ging goed en dan mods gedownload vandeze websiete en op een wilde ik mijn san andreas opstarten en toen ik just moest kiezen voor welke savegame heb ik er een van gekozen en dan stond het zo op "De instructie op 0x005b6b2F verwijst naar geheugen op0x000002do. Delees-of schrijvbewerking ("written") op het geheugen is mislukt) wil je me zegn wat dat betekent en per stapkes uitleggen wat ik moet doen plz Dat probleem kun je beter hier posten, dit deel van het forum is speciaal gemaakt voor hardware problemen van GTA SA Bewerkt: 10 mei 2008 door DdJDean Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Topic afgesplitst van een ander exemplaar in Feedback en hierheen verplaatst. Je vraag is helder kavkazboy, nu alleen nog maar wachten op het antwoord Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Sommige modificaties veranderen de bronbestanden. Hierdoor kan je je oude savegames niet meer gebruiken en zal je derhalve dus een nieuw spel moeten starten. Alle savegames van dit forum zijn allemaal zonder modificaties. Reageren
sqarepants Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Het zou ook eraan kunnen liggen dat je misschien een ander programma erbij gebruikt (SA-MP , MTA:DM) Ik had dit met MTA:DM. Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Het zou ook eraan kunnen liggen dat je misschien een ander programma erbij gebruikt (SA-MP , MTA:DM)Ik had dit met MTA:DM. Nee, dat is niet mogelijk. SA-mp en MTA:SA/MTA:DM veranderen niets aan de 'main.scm' of 'script.img'. Deze bestanden bepalen je versie, en dus ook welke savegame je moet spelen. Deze modificaties voegen alleen dingen toe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.