Jump to content

Alexandra


Niko<3Kiki

Recommended Posts

Wie kan even in stappen uitleggen hoe ik daten met alexandra via de craplist want het schijnt dat je haaar ontmoet via craplist?

ik ken haar nog niet ik heb al met carmen (mooier) :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

1: Ga naar internetcafe

2: Ga naar de ingamesite www.craplist.net

3: zoek een topic met de naam "Party girl seeks man for NSA fun and blog material - 29 (lancaster)"

die staat ergens in het midden van al die topics die er zijn.

4: klik op dat topic en druk op de Contact me button en je hebt haar een mail gestuurd.

5: nu is het wachten begonnen en je krijgt vanzelf een mailtje van haar dat ze met je wil daten.

6: als je met haar gedated hebt dan gaat ze ook stukjes schrijven op een site www.blogsnobs.org daar is ze te vinden onder de nickname "liberated woman" ze verteld dan hoe de dates zijn verlopen etc etc wel grappig om te lezen.

*als je haar 100% hebt dan belt ze je en dan krijg je 50% korting bij kleding winkels als je haar weer belt als je in een kleding winkel staat

Succes!

Tip kom alleen in dure kleren. daar houdt ze van en ook dure auto's

maar ze vind de ordinaire stripclub wel weer leuk :)

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

craplist.net:women seeked men ofzoiets

en dan krijg je een lijstje en moet je zoeken naat party girl seeks man for nsa fun and blog material en dan

klik je die aan en doe je onder aan de pagina die dan verschijnd

contact me ofzoiets en dan krijg je na een paar dagen een mailtje

tip:trek kleren van perseus aan want modo en russian vindt ze niet mooi

en kom niet in een van deze auto's aanzetten dukes bobcat pony emperor willard

ze houd voornamelijk van duur zoals huntley turismo stretch infernus cogoscenti

ik hoop dat je genoeg weet

en ze woont in alqonquin dus dat eiland moet wel unlocked zijn

Bewerkt: door alithegunner
Link to comment
Delen op andere websites

1: Ga naar internetcafe

2: Ga naar de ingamesite www.craplist.net

3: zoek een topic met de naam [/b]"Party girl seeks man for NSA fun and blog material - 29 (lancaster)"[/b]

die staat ergens in het midden van al die topics die er zijn.

4: klik op dat topic en druk op de Contact me button en je hebt haar een mail gestuurd.

5: nu is het wachten begonnen en je krijgt vanzelf een mailtje van haar dat ze met je wil daten.

6: als je met haar gedated hebt dan gaat ze ook stukjes schrijven op een site www.blogsnobs.org daar is ze te vinden onder de nickname "liberated woman" ze verteld dan hoe de dates zijn verlopen etc etc wel grappig om te lezen.

*als je haar 100% hebt dan belt ze je en dan krijg je 50% korting bij kleding winkels als je haar weer belt als je in een kleding winkel staat

Succes!

o ja en ze vind het leuk om naar de strip club te gaan ;) haha

je was me voor maar ik heb wat dingen aangevuld
Link to comment
Delen op andere websites

ik ga geen nieuw topic aanmaken. maar hoe kan je daten met carmen ??

Simpelweg door naar een internetcafé te gaan in Liberty City (of in je Mansion in Algonquin), daar naar www.love-meet.net te surfen, op Female te klikken, en SoBoHoe te selecteren. Daar klik je op Date, en dan moet je wachten op een mailtje terug waarin ze je afwijst of ze wil afspreken. ;)

Even enkele tips voor het daten met Carmen Ortiz:

Ga niet naar fast-food restaurants. Ga beter naar bars om iets te drinken, dit heeft ze namelijk graag.

De auto's die ze graag heeft zijn de Sultan RS, Dukes, Stallion, FXT en de E109.

De auto's die ze niet graag heeft zijn de Marbella, Dilettante, Minivan, Stratum en de Merit.

De kleren die ze graag heeft zijn kleren van Modo (middelmatige stijl) en Perseus (hoge stijl). De kleren die ze niet graag heeft zijn hoeden, brillen en russische (middelmatige stijl) kleren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan even in stappen uitleggen hoe ik daten met alexandra via de craplist want het schijnt dat je haaar ontmoet via craplist?

ik ken haar nog niet ik heb al met carmen (mooier) :cya:

Als je haar niet kent hoe kan je dan oordelen= :duh::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

haha oke ik heb gedatet eindelijk:D en het is nu als volgt:D GEEN: Niko<3Kiki WEL: Niko<3Alexandra XD

Jezus dies lekker:P

Ze heeft alleen nogal kapsones en bestaat 100% uit polygonen. Het is maar waar je op valt... :puh:;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...