Ironfist Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Ik heb gisteren Shadow of Rome gekocht en ga er een reviewtje van schrijven Shadow of Rome (PS2, Third person view,extreem geweld) Graphics: 9/10 Replay: 10/10(matches vooral) Gameplay: 8/10 91% totaal vind ik: Ceasar wordt vermoord,de senaat duid een zondebok aan en die zondebok zal worden terecht gesteld Jij speelt met Agrippa,een excenturion die ingelijfd is als Gladiator en ook met Octavianus,de spion die alles uitzoekt Agrippa gevechten: extreem cool,je kan je tegenstanders hun armen afhakken,hoofd,benen,je kan ze ook doormidden hakken en allemaal wreedheden nog uithalen(denk aan een bewusteloze tegenstander,zet hem recht en laat Agrippa hem met een gigantische bijl doormidden hakken,het publiek gaat uit zn dak en je krijgt rozenbladeren en zo over je heen gestrooid) Octavianus sluipen: ook tof,maar minder tof als het vechten,je mag niet gezien worden en als je gezien wordt moet je je opnieuw verbergen,niet makkelijk het is zelf heel moeilijk om je doel te bereiken met octavianus. de twee verhalen wisselen elkaar af dus de ene keer met agrippa,de andere keer met octavianus Waar-voor-je-geld: 95% ik zit zelf vast bij een level waar je de senaat moet binnensluipen,maar ben op zoek naar internet guides dit spel is een echte aanrader voor wie van vechten houdt in volledig 3D en met de dodelijkste wapens,puzzelaars en sluipfanaten zullen eveneens aan hun trekken komen Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 wauw wat een plaatjes man!!! echt heel mooi alleen is het niet mijn genre maar ik ga de info daarvan wel volgen Reageren
Ironfist Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Romero weet dit al,maar effe een anekdote uit de arena: Tegenstander loopt recht op me af met een zwaard in de aanslag,ik ontwijk maar grijp ook naar het zwaard dat op de grond ligt naast me en steek hem recht in de maag hij valt neer,en is even "groggy". ik raap hem op maar hij zakt op zn knieën en smeekt om zn leven te sparen. Ik houd de knop al ingedrukt om hem te onthoofden...maar gooi mn zwaard weg en wacht tot hij wordt afgemaakt dor een andere gladiator. ik zie jullie al lachen,maar je had hem moeten zien smeken,ze zijn heel realistisch in praten en bewegen Nog zo één en ik begin te twijfelen of ik het spel nog wil spelen,het is echt gruwelijk hoe je ze moét afmaken. :unsure: . Reageren
TubS Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 bij veel gamers is het "hoe gruwelijker hoe beter" dus dat zal geen probleem zijn, lijkt me idd wel een leuk spelletje Reageren
Ironfist Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 (bewerkt) YES heb eindelijk die octavianus vast zit situatie opgelost,ik moest gewoon het volk toespreken een een opstand laten uitbreken binnenkort mag ik in de arena paardenrennen meedoen hier nog een paar vette screens: dit is mn favoriete arena,het eerste gevecht in de city arena trouwens gezellig, niet? bloed in overvloed zo ziet de situatie eruit uit mn verhaaltje,alleen had ik zn arm niet vast maar wel een zwaard: (zo had het kunnen eindigen vrees ik) dit soort situaties geven je echt een zaaalig gevoel dit is het afmaken van een zwaar gewonde vijand,wel zéér gruwelik als ze nog naspartelen terwijl je je mes in hun vlees steekt btw,ik leef ook volgens de regel "hoe gruwelijker hoe beter" en dit is octavianus(sluipie sluipie) Oh ja,ik zou het bijna vergeten vertellen je gaat om de zoveel tijd naar een nieuwe arena,en op het einde van een bepaalde arena,moet je een (extreem) indrukwekkende eindbaas verslaan zo'n gevecht kan toch wel effe duren,en ze hebben meer health als jou maar het blijft echt cool denk aan een reus met een gigantische bijl en tijgers...(img werkte ni meer) http://www.gamespot.nl/images/ps2_shadowof.../_large_008.jpg Bewerkt: 19 februari 2005 door ironfist99 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.