Fenomeen Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hoe gaat je criminal ratin het snelste omhoog. Want als je met een tank alles kapot rijd krijg je niet echt heel veel punten?!? Zou iemand tips kunnen geven?? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Een vliegtuig mollen levert 30 punten op. Als je $120 miljoen wint bij de paardenrennen is dat +24.000 punten, want elke $5000 is 1 punt. Tijdens de missie Air Raid krijg je ook veel punten, want dan mol je een hoop vliegtuigjes, als je het tenminste goed doet. Edit: Merk op dat bij elke cheat er 10 punten afgaat. Als je de mitrailleur van de Hunter gebruikt kan je alleen een wanted level krijgen als je voetgangers doodschiet, met die mitrailleur kan je dus ongestraft vliegtuigjes mollen. veel plezier Bewerkt: 12 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Fenomeen Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Met welke kleur win je het meest? Bewerkt: 12 mei 2008 door Fenomeen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk bedoel je de paardenrennen, ga als volgt te werk: Zorg ervoor dat je al ongeveer $10 miljoen hebt, dit is de maximale inzet bij de betting shop. Save je game vlakbij een betting shop, het savehuis in Jefferson is vlakbij de betting shop onder de snelweg. Zet alles in op een paard wat een 12/1 winkans heeft en racen maar. Als je wint save je je game, als je verliest laad je je savegame opnieuw. Gebruik, als je dat hebt, een gamepad met 'turbo' functie. Zo kan je heel snel $10 miljoen inzetten zonder dat je lamme vingers krijgt van het inzetten. De turbo functie zorgt dan dat je in 2 - 3 minuten al op $10 miljoen zit. Succes. Edit: Het exacte bedrag is trouwens $9.999.995, dit levert maximaal $119.999.936 op. Het maximale bedrag wat je kan halen in GTA: SA is $999.999.999, hiermee kan je een Criminal Rating halen van 200.000 (OG). Bewerkt: 12 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
weaponmr Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Wat is criminal rating eigenlijk? Ik heb het nog nooit gezien, of is het alleen voor op de pc? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Je Criminal Rating zie je altijd bovenaan het menu. Bestaande uit cijfers met een titel, de complete lijst staat op wikigta: >klik<. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Waarschijnlijk bedoel je de paardenrennen, ga als volgt te werk: Zorg ervoor dat je al ongeveer $10 miljoen hebt, dit is de maximale inzet bij de betting shop. Save je game vlakbij een betting shop, het savehuis in Jefferson is vlakbij de betting shop onder de snelweg. Zet alles in op een paard wat een 12/1 winkans heeft en racen maar. Als je wint save je je game, als je verliest laad je je savegame opnieuw. Gebruik, als je dat hebt, een gamepad met 'turbo' functie. Zo kan je heel snel $10 miljoen inzetten zonder dat je lamme vingers krijgt van het inzetten. De turbo functie zorgt dan dat je in 2 - 3 minuten al op $10 miljoen zit. Succes. Edit: Het exacte bedrag is trouwens $9.999.995, dit levert maximaal $119.999.936 op. Het maximale bedrag wat je kan halen in GTA: SA is $999.999.999, hiermee kan je een Criminal Rating halen van 200.000 (OG). wat is de turbo functie? kheb daar nog nooit van gehoord en kzou het wel kunnen gebruiken:) alvast bedankt! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Tja daar zal je dan wel een gamepad voor moeten hebben waar zo'n functie op zit. Dit is geen functie in het spel maar een extra mogelijkheid van een gamepad / joypad. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Tja daar zal je dan wel een gamepad voor moeten hebben waar zo'n functie op zit. Dit is geen functie in het spel maar een extra mogelijkheid van een gamepad / joypad. ik speel het spel op ps2, zit zo'n functie enkl op computer? alvast bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Deze functie heeft in principe niets met de PC zelf te maken ... volgens mij was ik heel duidelijk in m'n vorige bericht. ... Een standaard Dual Shock Controller (van de PS2) heeft zo'n functie niet, maar er zijn controllers te koop die die functie wel hebben. Het heeft dus met de controller te maken en niet het platform. Ik dacht dat er ook controllers te koop zijn met zo'n functie die je ook kan aansluiten op de PS2. Maar daarvoor kan je je beter laten informeren in een winkel. Bewerkt: 15 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Deze functie heeft in principe niets met de PC zelf te maken ... volgens mij was ik heel duidelijk in m'n vorige bericht. ... Een standaard Dual Shock Controller (van de PS2) heeft zo'n functie niet, maar er zijn controllers te koop die die functie wel hebben. Het heeft dus met de controller te maken en niet het platform. Ik dacht dat er ook controllers te koop zijn met zo'n functie die je ook kan aansluiten op de PS2. Maar daarvoor kan je je beter laten informeren in een winkel. ok, bedankt:) ik ben nu bezig met paardenrennen, als ik dan het maximale bedrag ga hebbn(dan hebbk de rang og), wat kun je dan nog doen om je rang te verhogen? vliegtuigen kapot schieten gaat TE TRAAG... alvast bedankt! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Ik heb ergens op internet een verhaal gelezen van iemand die met een 4 sterren wanted level in een bepaalde volgorde de vliegtuigjes kapot schoot op Easter Bay Airport (SF), i.c.m. de aanvliegende Police Mavericks beweert hij dat je puntenaantal binnen een paar minuten met duizenden punten omhoog gaat. Ik kan die uitleg echter niet meer vinden, maar hij zegt dat hij op die manier King of San Andreas heeft gehaald. Edit: Met de mitrailleur van de Hunter, anders stijgt je wanted level nog verder en komen er Hydra's en dan wordt het minder prettig. Bewerkt: 15 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
MartijndeVree Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Als je de cheat van health, armor en $100.000 (op de PC: HESOYAM) invoert, krijg je per keer 40 criminal rating punten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Als je de cheat van health, armor en $100.000 (op de PC: HESOYAM) invoert, krijg je per keer 40 criminal rating punten.Ja, logisch: je krijgt dan $250.000 / $5000 = 50 punten -10 (cheat) = 40. Reageren
MartijndeVree Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Juust ja, helemaal niet aan gedacht :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.