Jump to content

vraag GTA ps2

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe maak ik bij GTA san andreas op de ps2 een eigen gang want ik heb max respect als het goed is lopen je gang maten dan met je mee en gaan ze bij je in de auto

Geplaatst:

Je moet pijltje naar boven drukken in als je dicht bij hun staat, dan volgen ze je (maximaal 3 personen)

Geplaatst: (bewerkt)

nee hoor net als op pc kun je er op de PS2 ook 7 dacht ik heb het al een tijdje niet meer gespeelt op PS2

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Je moet eerst richten op één van je homies met Right1.gif en dan recruteren met Upbutton.gif. Daarna gebruik je Upbutton.gif om ze bij je te roepen en zodat ze CJ volgen en gebruik Down.gif om ze op hun plaatst te laten staan. Als je Down.gif of Upbutton.gif even ingedrukt houdt ontsla je ze van hun verplichtingen.

Geplaatst:
nee hoor net als op pc kun je er op de PS2 ook 7 dacht ik heb het al een tijdje niet meer gespeelt op PS2

Naargelang je meer 'Respect' krijgt, kan je meer gangmembers recruteren. 7 is het maximum.

Geplaatst:
Ik kan ook wel andere mensen recruiten..Ik heb een keer 3 politieagentjes gerecruit.. :puh:

Dan heb je een cheat ingevoerd, om precies te zijn de 'recruit everybody'-cheat. Hiermee kun je iedereen, ook buiten de Grove, recruteren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...