Jump to content

Crew aanpassingen


PatrickW

Recommended Posts

Door een verschuiving van interesse heeft RonaldVC besloten om zijn taak als Moderator op ons forum neer te leggen. Bij deze wil ik hem namens de rest van de crew heel hartelijk bedanken voor zijn inzet en de fijne samenwerking.

In de ComputerTalk fora, zullen de taken van RonaldVC worden overgenomen door Thundercover, die samen met SummerBase deze fora zal gaan leiden.

In de Graphics Fora zal Dizzee de taken van RonaldVC overnemen, om daar samen met .Levi. de boel in goede banen te leiden.

Om zich daar vol in te kunnen zetten, zal Dizzee de VCS en LCS fora gaan verlaten als moderator. We hebben ASPHALT bereid gevonden om die taken van hem over te nemen.

We zijn ervan overtuigd dat Thundercover en ASPHALT het prima zullen doen, en ook dat Dizzee in z'n nieuwe uitdaging prima tot z'n recht komt.

Alledrie heel veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    2

  • TomHagen

    2

  • Sandra

    1

  • Jay;

    1

Allereerst gefeliciteerd met jullie promotie jongens, ik weet zeker dat iedereen de betreffende fora aan kan. Ik wens jullie allemaal dan ook ontzettend veel succes met jullie nieuwe taken. :)

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste wil ik natuurlijk Thundercover en ASPHALT van harte feliciteren met hun promotie. Ik heb het volste vertouwen in jullie dat jullie dit goed kunnen. Heel veel succes ermee ;) .

Daarnaast wil ik Dizzee ook nog succes wensen met (wederom) zijn nieuwe stekje, je kan ook niet echt stil zitten hè :puh: .

Tegen RonaldVC had ik het al gezegt, maar nogmaasl bedankt voor alles :) Je was top _O_ .

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd, Thundercover en ASPHALT! Jullie zullen het ongetwijfeld goed gaan doen. Succes en nogmaals gefeliciteerd! Ook aan Dizzee: succes in het GFX fora!

Jammer van je vertrek, Ronald. Ik wist het al en had al "afscheid" genomen in het Moderators Forum, maar het blijft toch jammer. De tweede keer dat je moderator werd, was op dezelfde dag als ik moderator werd. Dat is ondertussen al bijna anderhalf jaar geleden, dus met de eerste periode als moderator erbij opgeteld, is dat een behoorlijke tijd!

Bedankt voor je inzet en hopelijk tot ziens in je groene kleurtje!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd ASPHALT, Dizzee en Thundercover met jullie aanstelling tot moderator. Ik weet zeker dat jullie de taak goed zullen volbrengen. ASPHALT is helemaal op zijn plek met de PSP- games, dat heeft hij dubbel en dwars laten merken. Thundercover valt me de laatste tijd positief op in het CT- forum en ik ben dus blij dat je mijn nieuwe collega bent. Wat betreft Dizzee; je hebt jezelf lang en breed bewezen op grafische gebied en een mens wil ook wel eens wat anders, toch? Succes er mee heren. _O_

Wat betreft Ronald. Je was een fijne collega, goed om mee te werken en in het verleden heb ik leuke gesprekken met je gehad. Ik zal je niet snel vergeten, op persoonlijk vlak, maar ook zeker niet op moderator technisch vlak. Kortom je bent een super goede moderator, die gewoon voor zichzelf kiest. En terecht, 't ga je goed Ronald... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte Asphalt en Thundercover met jullie promotie.....jullie zullen absoluut een goede aanvulling op de crew zijn en ik wens jullie er alle succes mee :tu: En Ronald: ach, als je nu aan zou kondigen voor altijd het forum te verlaten zette ik mijn beeldscherm uit en kwam ik een week niet meer terug. Maar je blijft gewoon, al is het in het groen dus gelukkig kan ik af en toe nog ff met je babbelen :D Dank voor al je goede werk _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ervan overtuigd dat ASPHALT en Thundercover deze taken goed zullen vervullen en wens ze daar veel plezier en succes bij. Ik denk dat het forum weer wat 'rijker' is geworden ondanks het terugtrekken van RonaldVC als mod.

Edit: :bonk: hoe kan ik 't vergeten: :bier: voor iedereen. :dans:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Thundertje, je verdient het maat :tu:

Ik ben dan ook vanzelf sprekend 100% zeker dat je het schitterend zult doen.

ASPHALT ook jij een dikke proficiat en veel succes :tu:

Dizzee, succes met je nieuwe uitdaging.

Ronald, enorm jammer dat je ermee stopt, maar andere interesses in je leven gaat natuurlijk voor. Bedankt voor je schitterende bijdrages in het graphics forum :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Zowel ASPHALT als Thundercover van harte gefeliciteerd! Ik ben er eveneens van overtuigd dat jullie het prima gaan doen, beide bij deze ook veel succes en natuurlijk veel plezier met jullie nieuwe functie.

Dizzee, in mijn ogen is het Graphics fora de meest geschikte plek voor je, ook jij veel succes!

Ronald, jammer maar begrijpelijk dat je je taken neerlegt. Nogmaals bedankt voor je inzet! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

RonaldVC erg jammer ! Thundercover ken ik erg goed en ik wens het je van harte ! ASPHALT ken ik dan weer niet zo goed maar ook wens ik het jou ook van harte ! Dat jullie je taak goed mogen doen ! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd! RonaldVC erg jammer ! maar Thundercover ik heb je vaak gezien maar ASPHALT niet vaak maar als ik je zag deed je het ook goed. Veel Plezier met je Promotie Thundercover en ASPHALT, en RonaldVC helaas...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...