Jump to content

Open alle special abilities van alle vrienden (behalve die van Dwayne en Roman) wat bedoelen ze hier mee?


58.31 % geen missies meer

Recommended Posts

Veel daten met al je vrienden zodanig dat je respect krijgt, als je 100% hebt bij iemand krijg je een special ability (ben niet helemaal zeker als het 100% is, maar dat was wel zo in SA). Maar om GTA IV 100% uit te spelen, moet je die abilities niet behouden, het is genoeg als je ze één keer unlocked.

Grtz

Link to comment
Delen op andere websites

Waar staat dat misschien en waarom moet je ze allemaal openen?

Dit staat in veel walkthroughs, bij de 100% checklist. Je moet die special abilities één maal unlocken om het GTA IV 100% uit te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me logisch waarom er staat "behalve die van Dwayne en Roman". In de missie The Holland Play heb je de keuze tussen het vermoorden van PlayboyX en Dwayne. Aangezien de speler hier zijn eigen keuze mag maken, maar misschien wel de 100% wil halen laat Rockstar de abilities voor Dwayne vallen. Hetzelfde geldt voor Roman. In de laatste missie The Decision kan je kiezen voor wraak of het geld. Wanneer je kiest voor het geld zal Roman vermoord worden en heb je dus ook niets meer aan zijn abilities. De abilities van personage's die zowiezo blijven leven, ik denk hierbij aan Brucie of Little Jacob tellen dus wel mee voor de 100%.[/font]

Edit: Wat staat die spoiler mooi in een post. :ch:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit gedeelte van de 100% checklist wilt halen, moet je idd het een en ander doen:

- Je moet alle activiteiten hebben gedaan met Little Jacob, Brucie en Packie (Alle opties die je in je telefoon kunt kiezen, zoals Eating, Drinking, Stripclub etc. Dit verschilt wel per vriend wat je er mee kan doen)

- Je moet de Special Ability van deze 3 vrienden hebben unlocked doordat ze je boven een bepaald percentage mogen (Jacob (Guns) op 60% en Brucie (Chopper) en Packie (Car Bomb) op 75% zo uit mijn hoofd).

Volgens mij is dit dan ook 10% als je dit hebt volbracht.

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand een link van een site waar ik kan zien bij wie ik wat voor ability krijg? ik vond er laatst 1 maar ben vergeten waar.

Roman

Bij 75% kun je gebruik maken van zijn 'carservice'. Je belt naar hem en dan stuurt hij jou een taxi.

Little Jacob

Bij 60% kan je hem opbellen en dan komt hij met een wagen vol met wapens die je van hem kan kopen, beetje zoals een gunshop, handig als je niet in de buurt van een gunshop bent.

Brucie

Op 70% kan je gebruik maken van zijn helikopter.

Dwayne

Op 75% kan je hem opbellen en dan stuurt hij je een paar hulpjes van hem, die kunnen je helpen bij opdrachten enzo.

Packie

Op 75% kan hij een bom in je auto plaatsen.

Bewerkt: door Dri3s
Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand een link van een site waar ik kan zien bij wie ik wat voor ability krijg? ik vond er laatst 1 maar ben vergeten waar.

Roman

Bij 75% kun je gebruik maken van zijn 'carservice'. Je belt naar hem en dan stuurt hij jou een taxi.

Little Jacob

Bij 60% kan je hem opbellen en dan komt hij met een wagen vol met wapens die je van hem kan kopen, beetje zoals een gunshop, handig als je niet in de buurt van een gunshop bent.

Brucie

Op 70% kan je gebruik maken van zijn helikopter.

Dwayne

Op 75% kan je hem opbellen en dan stuurt hij je een paar hulpjes van hem, die kunnen je helpen bij opdrachten enzo.

Packie

Op 75% kan hij een bom in je auto plaatsen.

Hoe kan je nou weer meer procent omhoog bij Dwayne Ik heb hem bij 64% maar hoe gaat het omhoog...als ik hem bel krijg ik alleen maar voicemail

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand een link van een site waar ik kan zien bij wie ik wat voor ability krijg? ik vond er laatst 1 maar ben vergeten waar.

Roman

Bij 75% kun je gebruik maken van zijn 'carservice'. Je belt naar hem en dan stuurt hij jou een taxi.

Little Jacob

Bij 60% kan je hem opbellen en dan komt hij met een wagen vol met wapens die je van hem kan kopen, beetje zoals een gunshop, handig als je niet in de buurt van een gunshop bent.

Brucie

Op 70% kan je gebruik maken van zijn helikopter.

Dwayne

Op 75% kan je hem opbellen en dan stuurt hij je een paar hulpjes van hem, die kunnen je helpen bij opdrachten enzo.

Packie

Op 75% kan hij een bom in je auto plaatsen.

Hoe kan je nou weer meer procent omhoog bij Dwayne Ik heb hem bij 64% maar hoe gaat het omhoog...als ik hem bel krijg ik alleen maar voicemail

Je kunt Dwayne maar bellen tussen bepaalde uren.

Doe je dat buiten die voorziene uren dan zakt het aantal procenten weer omdat hij ontevreden is.

Ik weet de uren niet van buiten maar in het begin had ik dat ook en toen meldde hij steeds dat ik hem wakker gemaakt heb. Hij vroeg me terug te bellen na een bepaald uur. Nadat Niko de GSM had weggestoken zag ik dat ik een vermelding kreeg met de Duim naar beneden en de naam van Dwayne ernaast.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...