Jump to content

[IV] Grand Theft Auto IV Online Contest


Rullez

Recommended Posts

82947246zh8.png

Welkom bij de allereerste GTA IV contest op het GTAForum. Ik zal in dit topic gaan uitleggen hoe je mee kunt doen aan de contest, hoe je kunt winnen, wat je kunt winnen etc.

We zullen maar beginnen met hoe je mee kunt doen. Dit is erg simpel. Je hoeft namelijk alleen maar een berichtje in het reactie topic te plaatsen met daarin jouw PSN en de spel modus waarmee jij wilt mee doen. Let er wel op dat je een PS3 met een legael versie van GTA IV nodig moet hebben. (Dit is geen 360 Contest)

Wat zijn spel modi zullen sommige zich dan afvragen. Dit is erg simpel. Deze bestaan uit: Deatmatch, Mafia Work, Car jack city enz enz. Je kan aan alle spel modi meedoen zolang je het maar in je eentje online kunt doen. Dus spel modi zoals: Team Deathmatch, Team Mafia Work enz. enz. doen niet mee. Dan heb je ook nog de mensen die niet kunnen kiezen tussen de spel modi. Nou, dan is deze contest erg geschikt voor jou, want je kan namelijk mee doen aan elke spel modus. Dus ik schrijf mij bijvoorbeeld in voor Deathmatch, Mafiawork en carjack city omdat ik deze spel modi leuk vind.

Dan is er ook nog de vraag wat je kan winnen. Nou dit is ook erg simpel: Je wint een signature + avatar en je krijgt natuurlijke de eeuwige roem. Nou is er niet 1 winnaar, maar er is per spel modus een winnaar.

Dan nog een kleine uitleg over hoe het in zijn werk gaat. Ik wil namelijk eerst voldoende inschrijvingen hebben dus een vaste begin datum staat niet vast. Dus als er eenmaal voldoende inschrijvingen zijn zal deze contest van start gaan. Dan zal ik met wat leden overleggen welke datum hen het beste uitkomt. Dan zal ik op de beste datum voor de leden één server aanmaken voor een bepaalde spel modus. Daarna zal iedereen die zich ingeschreven had voor de spel modus (Deatmatch bijvoorbeeld) een invite krijgen. Dan zal er een wedstrijd van een half uur worden gespeeld. Diegene die dan 1e staat heeft die spel modus gewonnen. Uiteraard zal alles netjes worden verdeeld, dus de ene week deathmatch en de week daarna carjack city enz enz.

Eventuele vragen kan je in het reactie topic (tevens het inschrijf topic) stellen.

!Niet posten!

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Veel inschrijvingen zijn er nog niet dus dacht ik wie weet hebben jullie moeit om het inschrijf topic te vinden. Nou het topic kan je

hier. Dus twijfel niet langer en schrijf je in!

Link to comment
Delen op andere websites



En het is alweer een weekje geleden dat ik een mededeling heb gepost over de contest. Dus het werd wel is tijd voor een nieuwe mededeling. Deze keer met een betere dan vorige week, want de inschrijvingen gaan alweer stukken beter. Dus de start datum van de contest komt alweer dichtbij. Daarom deze mededeling. De spel modi: Deathmach, Race en GTA Race zitten bijna vol en die gaan dus ook bijna van start. Dus wil jij nog mee doen met een van die 3 modi dan moet jij je NU nog heel snel inschrijven, want voor je het weet ben je te laat!

Het inschrijftopic kan je hier vinden. Dus twijfel niet langer en schrijf je nog snel in!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Na een tijdje toch weer een update, want ik wil de inschrijf datum wat verlengen. Namelijk met precies 2 weken. Daarna 1 weekje rust en dan zal er elke week 1 modi gespeeld worden. Dus houd hier rekening mee. De wedstrijden zullen op zaterdag gespeeld worden tussen 7 en 10 uur. Wil jij je nog inschrijfen doe het dan nu!



Het inschrijftopic kan je hier vinden. Dus twijfel niet langer en schrijf je nog snel in!

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...