Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

voor je eerste mod is hij wel grappig ;)

alleen die ingang is op de een of andere manier belicht waardoor die textures heel fel worden. ik weet nie hoe dat te fixen is maar goed ;)

de ramen moet je ook wat anders doen, om en om hoog en laag zodat ze ongeveer de helft beginnen en eindigen zegmaar euroborg.jpg

zoals boven het noorderpoort logo.

nja maar verder is hij echt lagge ;)

EDIT: srry zijn geen ramen :S maar fc logo's dat vind ik wel weer iets minder maar je zou het naar ramen kunnen veranderen ;)

Bewerkt: door joopykoopy
  • 2 weken later...
Geplaatst:
voor je eerste mod is hij wel grappig ;)

alleen die ingang is op de een of andere manier belicht waardoor die textures heel fel worden. ik weet nie hoe dat te fixen is maar goed ;)

de ramen moet je ook wat anders doen, om en om hoog en laag zodat ze ongeveer de helft beginnen en eindigen zegmaar euroborg.jpg

zoals boven het noorderpoort logo.

nja maar verder is hij echt lagge ;)

EDIT: srry zijn geen ramen :S maar fc logo's dat vind ik wel weer iets minder maar je zou het naar ramen kunnen veranderen ;)

dat logo zou wel kunnen, maar ik heb nu weinig tijd, komt later

• 1 year later...
Geplaatst:

kan je ook daaar naar binnen?

en ik ben nog maar negen,

kan je ook op de playstadion2 mods gebruiken?

leer mij het a u b _O_

Geplaatst:

Zoals ik al zei in het topic van de Awesome smiley, modden op de PS2 kan niet. Om deze post geen volledige herhaling te maken: Je kan het stadion niet in. In het originele spel niet, maar ook niet met deze mod, aangezien het alleen de TXD (= het uiterlijk van het stadion) veranderd.

Geplaatst:

Verboden voor wc papier, natuurlijk verwijzend naar de actie van de supporters tegen Ajax toen een gek hem in de fik stak. :N

Wel leuk gemaakt, maar ik download hem als Ajax-fan niet.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Het stadion staat zoals in de topic-titel beschreven staat in San Fierro, om precies te zijn hier, dit stadion is 1 van de 3 stadions die in GTA zitten.

Eeuhmm:

post-74006-1251288441_thumb.jpg

Klopt niet helemaal geloof ik :)

Allemaal andere borden enz.

Bewerkt: door _Night-Men_
  • 2 weken later...

Ik heb de mod een beetje veranderd, op de hoop dat je bij mij de borden nu ook ziet :)

Bij mij werkt ie nu ook, thanks voor de mod!

Bewerkt: door _Night-Men_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...