dj peter Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Mijn eerste mod, Tips welkom! Ps welk bestandsnaam heeft dat hamburger kraampje? En ik zoek nog texturen (muur weg ect ect)? bestand hier te vinden : http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=729 Bewerkt: 28 mei 2008 door Joriz Link naar download database gefixt. Reageren
Jozz Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 ik vindt hem een beetje druk, maar leuk gedaan Reageren
joopykoopy Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) voor je eerste mod is hij wel grappig alleen die ingang is op de een of andere manier belicht waardoor die textures heel fel worden. ik weet nie hoe dat te fixen is maar goed de ramen moet je ook wat anders doen, om en om hoog en laag zodat ze ongeveer de helft beginnen en eindigen zegmaar zoals boven het noorderpoort logo. nja maar verder is hij echt lagge EDIT: srry zijn geen ramen :S maar fc logo's dat vind ik wel weer iets minder maar je zou het naar ramen kunnen veranderen Bewerkt: 31 mei 2008 door joopykoopy Reageren
dj peter Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 voor je eerste mod is hij wel grappig alleen die ingang is op de een of andere manier belicht waardoor die textures heel fel worden. ik weet nie hoe dat te fixen is maar goed de ramen moet je ook wat anders doen, om en om hoog en laag zodat ze ongeveer de helft beginnen en eindigen zegmaar zoals boven het noorderpoort logo. nja maar verder is hij echt lagge EDIT: srry zijn geen ramen :S maar fc logo's dat vind ik wel weer iets minder maar je zou het naar ramen kunnen veranderen dat logo zou wel kunnen, maar ik heb nu weinig tijd, komt later Reageren
benjaminvan Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 kan je ook daaar naar binnen? en ik ben nog maar negen, kan je ook op de playstadion2 mods gebruiken? leer mij het a u b Reageren
Bayside Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Zoals ik al zei in het topic van de Awesome smiley, modden op de PS2 kan niet. Om deze post geen volledige herhaling te maken: Je kan het stadion niet in. In het originele spel niet, maar ook niet met deze mod, aangezien het alleen de TXD (= het uiterlijk van het stadion) veranderd. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Mijn eerste mod, Tips welkom! Ps welk bestandsnaam heeft dat hamburger kraampje? En ik zoek nog texturen (muur weg ect ect)? bestand hier te vinden : http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=729 Ik heb ook zoeits laatst gemaakt: het abe lenstra stadion van fc heerenveen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=100841 Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Verboden voor wc papier, natuurlijk verwijzend naar de actie van de supporters tegen Ajax toen een gek hem in de fik stak. Wel leuk gemaakt, maar ik download hem als Ajax-fan niet. Reageren
rensieboy14 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Waar moet die staan? ik kan hem niet vinden Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Het stadion staat zoals in de topic-titel beschreven staat in San Fierro, om precies te zijn hier, dit stadion is 1 van de 3 stadions die in GTA zitten. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Eeuhmm: Klopt niet helemaal geloof ik Allemaal andere borden enz. Bewerkt: 26 augustus 2009 door _Night-Men_ Reageren
.Senne Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Het is wel degelijk dat stadion, maar de topicstarter heeft die borden en andere aangepast zodat het een andere look heeft nu. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Ow, dan is het wel handig als hij alles even in de download zet Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Ik heb de mod een beetje veranderd, op de hoop dat je bij mij de borden nu ook ziet Bij mij werkt ie nu ook, thanks voor de mod! Bewerkt: 6 september 2009 door _Night-Men_ Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 LELIJK!!!! (grapje) nee hoor ik vind hem mooi maar ik ben voor psv Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.