Jump to content

Jullie top 5 grootste Easter eggs!


NikaBelic15

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • 7 maanden later...
  • 4 weken later...
1. Ratman

2. Heart of Liberty City

3. Suicide Hotdog verkoper

4. Eddie low de serial killer.

5. Babys overnight.

Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper?

1 Home'O Sport. (Door gtabram)

2 United states of Europe

3 Babys Overnight

4 Heart of Liberty

5 Claude Speed kleren

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ratman

2. Heart of Liberty City

3. Suicide Hotdog verkoper

4. Eddie low de serial killer.

5. Babys overnight.

Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper?

1 Home'O Sport. (Door gtabram)

2 United states of Europe

3 Babys Overnight

4 Heart of Liberty

5 Claude Speed kleren

Hee, Ratman is een persoon die in de subways ( metro ) leeft. Hij wordt als mythe beschouwd, maar op youtube zie je dat je hem kunt vinden. Het is mij een keer gelukt, maar met een auto of motor kun je hem niet echt vinden je moet dan rennen en als hij je ziet is hij te snel en kun je hem haast niet bijhouden . Is maar wat je leuk vind.

De Suicide hotdogverkoper is gewoon een hotdogverkoper bij heli tours en als je een geweer op hem richt laat hij een gastank ontploffen.

Hier die links :

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ratman

2. Heart of Liberty City

3. Suicide Hotdog verkoper

4. Eddie low de serial killer.

5. Babys overnight.

Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper?

1 Home'O Sport. (Door gtabram)

2 United states of Europe

3 Babys Overnight

4 Heart of Liberty

5 Claude Speed kleren

Hee, Ratman is een persoon die in de subways ( metro ) leeft. Hij wordt als mythe beschouwd, maar op youtube zie je dat je hem kunt vinden. Het is mij een keer gelukt, maar met een auto of motor kun je hem niet echt vinden je moet dan rennen en als hij je ziet is hij te snel en kun je hem haast niet bijhouden . Is maar wat je leuk vind.

De Suicide hotdogverkoper is gewoon een hotdogverkoper bij heli tours en als je een geweer op hem richt laat hij een gastank ontploffen.

Hier die links :

Die hotdogverkoper is volgens mij gewoon een Bug ofzo, geen Easter Egg. Er is niets grappigs aan.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ratman

2. Heart of Liberty City

3. Suicide Hotdog verkoper

4. Eddie low de serial killer.

5. Babys overnight.

Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper?

1 Home'O Sport. (Door gtabram)

2 United states of Europe

3 Babys Overnight

4 Heart of Liberty

5 Claude Speed kleren

Hee, Ratman is een persoon die in de subways ( metro ) leeft. Hij wordt als mythe beschouwd, maar op youtube zie je dat je hem kunt vinden. Het is mij een keer gelukt, maar met een auto of motor kun je hem niet echt vinden je moet dan rennen en als hij je ziet is hij te snel en kun je hem haast niet bijhouden . Is maar wat je leuk vind.

De Suicide hotdogverkoper is gewoon een hotdogverkoper bij heli tours en als je een geweer op hem richt laat hij een gastank ontploffen.

Hier die links :

Die hotdogverkoper is volgens mij gewoon een Bug ofzo, geen Easter Egg. Er is niets grappigs aan.

Hee bram. Er is niets grappigs aan? Kan best maar dat is wel jouw mening. Wat maakt het nou uit wat jij van andermans humor vind? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik niks grappigs aan jouw meesterlijke , eigengevonden Easter eggs vind?

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ratman

2. Heart of Liberty City

3. Suicide Hotdog verkoper

4. Eddie low de serial killer.

5. Babys overnight.

Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper?

1 Home'O Sport. (Door gtabram)

2 United states of Europe

3 Babys Overnight

4 Heart of Liberty

5 Claude Speed kleren

Hee, Ratman is een persoon die in de subways ( metro ) leeft. Hij wordt als mythe beschouwd, maar op youtube zie je dat je hem kunt vinden. Het is mij een keer gelukt, maar met een auto of motor kun je hem niet echt vinden je moet dan rennen en als hij je ziet is hij te snel en kun je hem haast niet bijhouden . Is maar wat je leuk vind.

De Suicide hotdogverkoper is gewoon een hotdogverkoper bij heli tours en als je een geweer op hem richt laat hij een gastank ontploffen.

Hier die links :

Die hotdogverkoper is volgens mij gewoon een Bug ofzo, geen Easter Egg. Er is niets grappigs aan.

Hee bram. Er is niets grappigs aan? Kan best maar dat is wel jouw mening. Wat maakt het nou uit wat jij van andermans humor vind? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik niks grappigs aan jouw meesterlijke , eigengevonden Easter eggs vind?

Zo bedoel ik dat helemaal niet. Ik bedoel alleen dat dat geen Easter Egg is. Als je even op wikigta zoekt naar de betekenis zie je ook dat dat geen Easter Egg is. En wie zegt er dat de Easter Eggs die ik ondekt heb zo 'meesterlijk' zijn?

Sorry hoor. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Volgens mij is dit een hele domme vraag: wtf is politie geweld???

Geen domme vraag want ik weet het ook niet. ^_^

Maar dat is ook niet echt een Easter Egg volgens mij...

Volgens mij gaat het over de myth dat er in het politie bureau mensen worden neergeslagen

Voor meer info zie onderstaande link

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...&hl=politie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...