Jump to content

Zombie in multiplayer


Mitta-GTA-killer

Recommended Posts

Hoe kan je een zombie worden en hoe lang duurt dat dan?

gr. Mitta-GTA-killer :cya:

Zover ik aan info heb gevonden hierover, zal je iig een PS3 moeten hebben. En wanneer is me niet helemaal duidelijk. In verschillende posts over het net lees ik dat je een rockstar developer moet doden ervoor, ergens anders lees ik weer dat jij zelf gedood moet worden door een developer en weer ergens anders lees ik dat je rank 10 moet hebben. Dus wat het nou is... :? En of het ook op de 360 is.... :? (Da's ook niet geheel duidelijk)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het venster waar je je poppetje kan aanpassen staat rechts onderin: L1 Zombie.

Druk je erop word je een zombie,

Ik heb nog nooit een rockstardev neergeschoten of hun mij of iets dergelijks volgensmij zit het er gewoon al standaard in.

Ik weet niet of het werkt voor de Xbox 360.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het venster waar je je poppetje kan aanpassen staat rechts onderin: L1 Zombie.

Druk je erop word je een zombie,

Ik heb nog nooit een rockstardev neergeschoten of hun mij of iets dergelijks volgensmij zit het er gewoon al standaard in.

Ik weet niet of het werkt voor de Xbox 360.

:cya:

Ik lees ook dat verschillende PS3 gebruikers die functie niet hebben. Maar soms wordt er ook gesproken over Rank 2. Welke rank zit jij? Ik heb dan wel een 360, maar ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

EDIT: @XXL-GTA hieronder: Alleen zie ik nooit een Rockstar developer online. :duh: En dan nog... Ik heb ook nog geen zombies of bewijs ervan gezien op de 360. Wel van de PS3, keihard video bewijs. Het is een zombie met fel gekleurd haar en een geel broekje met het Rockstar logo daarop. Ik denk ook, net zoals anderen dat het PS3 exclusive is. De 360 heeft weer andere dingetjes die de PS3 niet heeft, zoals achievements en DLC.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Bij het venster waar je je poppetje kan aanpassen staat rechts onderin: L1 Zombie.

Druk je erop word je een zombie,

Ik heb nog nooit een rockstardev neergeschoten of hun mij of iets dergelijks volgensmij zit het er gewoon al standaard in.

Ik weet niet of het werkt voor de Xbox 360.

:cya:

nee, dat is niet standaard ik werd zombie met rang 2 dacht ik (ps3)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat belachelijk, dat ze zombies in GTAIV doen.

Ik dacht dat ze het heel realistisch wilden maken......

De singleplayer wel ja... Maar multiplayer is niet voor de realisme. Dan zijn er opeens overal wapens, extra heli's, veel sportwagens, etc. En dus ook zombies op de PS3.

@frankyyguy: Achievements stellen niks voor. Het zijn alleen maar punten. Voor elk spel kan je max. 1000 punten halen. Met GTA IV zit ik op 475 momenteel. Dat zuigt die punten, ik wil ook zombies! Maarja... Voor de rest blijft het een prachtsysteem. Ik ben geen fanboy, maar ik ben wel tevreden met m'n 360. Als ik een PS3 had gehad, was ik ook tevreden geweest. Maakt me geen kut uit. Als GTA maar werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

zombie krijg je iig op ps3 al op rank 1 (je begint uiteraard bij rank 0) en als je dan 1 rank up gaat kan je al zombie worden teminste dat was bij mij ;) dan staat er idd rechts onderin beeld volgens mij dat je zombie kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo zombie hij is alleen wat vies kijkt een beetje leip uit zijn doppen heeft een snee in zijn rug en loopt in zijn onderbroek

Kijkt raar uit z'n doppen? Je ziet helemaal geen iris en geen pupil. Het enige wat je ziet is de sclera (het oogwit). Dat is een zombie dus. En z'n huid ziet er ook niet echt gezond uit! Jij noemt het vies, maar het is meer dan dat vind ik:

zombie2-thumb.jpg

zombie4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...