Jump to content

Vervelende mensen online


IV trailer

Recommended Posts

Dit topic is bedoelt om je vervelende momenten met mensen online te kunnen luchten.


Ik heb een de missie dat je petronovic van de politie moet redden gedaan. Ik was met die gast in zoon bagage karretje de politie aan het ontwijken. Eenmaal aangekomen op bestemming moesten we nog even op iemand wachten om de cutscene te activeren ofzo. Gaan er twee mensen als idioten op de auto schieten van die gast die we moeten beschermen. Hij ging dus dood, mission failed, na 15 minuten. :@:duh:

EDIT: Grootste MPIV: General topic. Hollanders (en een paar belgen :puh: ) houden van klagen. :schater:

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    29

  • Robin B

    14

  • LangeDraak

    13

  • Wienish

    12

Top Posters In This Topic

Ik was vanmiddag Host, en we deden 5 VS 5 TDM in de Docks. Binnen twee minuten gingen drie spelers van mijn team weg, en moesten we een half uur lang tegen 5 spelers spelen. De persoon naast mij had rang 2. Ik had rang 3, inmiddels 4. Onze tegestanders waren ook van minimaal rang 2 tot rang 5.

Aangezien het niet automatisch wordt rechtgezet wanneer teams oneerlijk tegenover elkaar komen te staan mbt het aantal spelers, was ik er erg kwaad over.

Verder heb ik nog maar weinig vervelende spelers gezien, en het grootste voordeel van IV-MP... Geen cheaters meer :tu::D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel vaak teamdeatch match, en ik heb paar keer gehad dat je van die teamgenoten hebt, die op je schieten, je kan wel terug schieten maar als je hem dood maakt gaat er geld van je af

vanmiddag hele tijd 2 van ander team, hele tijd op me schieten 1 van achter en 1 van voren en ik steeds maar proberen hun dood te krijgen, irriteert me echt :duh:

en ik heb vaak van die bugs, zie je auto voor en achter steeds, of als je op iemand schiet bijna dood, krijg je met hem voor en achter

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven: Dat is irritant inderdaad :duh:

Wat ik ook irritant is dat als je Team-matches speelt (maakt niet uit welke bijv: TDM, Cops and Crooks, Turfwars enz enz) dat het nog steeds niet gespeeld wordt als team maar iedereen voor zichzelf aan het spelen is..... 8 individuen die toevallig bij elkaar horen... (Al vergeten sommige dat nog wel eens en dus op eigen team-members gaan schieten!!)

Dat irriteert mij enorm... :duh:

Maar MP is en blijft geweldig _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Fuck die tering hosts die nooit een spel starten. Kijk als je dan AFK (away from keyboard (weg dus)) bent, HOST DAN GEEN GAME WANT JE LAAT MENSEN WACHTEN! Dood aan de hosts die geen game starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Fuck die tering hosts die nooit een spel starten. Kijk als je dan AFK (away from keyboard (weg dus)) bent, HOST DAN GEEN GAME WANT JE LAAT MENSEN WACHTEN! Dood aan de hosts die geen game starten.

Voor zover ik weet start de game gewoon automatisch wanneer het minimum aantal mensen aanwezig is en daarvan meer dan de helft op accept heeft gedrukt. De host telt hierbij dus als een "normaal" persoon mee. De game is dus niet afhankelijk van de host. Hij kan zelfs weggaan tijdens het spelen zonder dat het spel stopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Fuck die tering hosts die nooit een spel starten. Kijk als je dan AFK (away from keyboard (weg dus)) bent, HOST DAN GEEN GAME WANT JE LAAT MENSEN WACHTEN! Dood aan de hosts die geen game starten.

Voor zover ik weet start de game gewoon automatisch wanneer het minimum aantal mensen aanwezig is en daarvan meer dan de helft op accept heeft gedrukt. De host telt hierbij dus als een "normaal" persoon mee. De game is dus niet afhankelijk van de host. Hij kan zelfs weggaan tijdens het spelen zonder dat het spel stopt.

Nee hoor. De host is afhankelijk, want dat is degene die de opties van de mode insteld. Ik ben wel eens host (ja, écht waar) en ik zie vaak genoeg dat het spel niet start wanneer iedereen behalve ik op X gedrukt heeft.

Vandaar dus ook de reacties boven je. Het is bijzonder irritant wanneer de host niet accepteert...

Link to comment
Delen op andere websites

Fuck die tering hosts die nooit een spel starten. Kijk als je dan AFK (away from keyboard (weg dus)) bent, HOST DAN GEEN GAME WANT JE LAAT MENSEN WACHTEN! Dood aan de hosts die geen game starten.

Ik snap je frustratie maar zou je in het vervolg gewoon je punt kunnen maken zonder:

- Te schelden

- Doodsverwensingen te uiten

- Te schreeuwen

Als je normaal je punt maakt leest het voor mij een stuk prettiger. Hoef ik niet al de bovengenoemde punten van jouw post over me heen te krijgen.

Blijft de sfeer van dit forum uitstekend en krijgt je post meer gewicht mee.

Mijn dank alvast _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Fuck die tering hosts die nooit een spel starten. Kijk als je dan AFK (away from keyboard (weg dus)) bent, HOST DAN GEEN GAME WANT JE LAAT MENSEN WACHTEN! Dood aan de hosts die geen game starten.

Voor zover ik weet start de game gewoon automatisch wanneer het minimum aantal mensen aanwezig is en daarvan meer dan de helft op accept heeft gedrukt. De host telt hierbij dus als een "normaal" persoon mee. De game is dus niet afhankelijk van de host. Hij kan zelfs weggaan tijdens het spelen zonder dat het spel stopt.

Niet waar, je bent afhankelijk van de host. Zonder zijn 'ready', start het spel niet.

Fuck die tering hosts die nooit een spel starten. Kijk als je dan AFK (away from keyboard (weg dus)) bent, HOST DAN GEEN GAME WANT JE LAAT MENSEN WACHTEN! Dood aan de hosts die geen game starten.

Ik snap je frustratie maar zou je in het vervolg gewoon je punt kunnen maken zonder:

- Te schelden

- Doodsverwensingen te uiten

- Te schreeuwen

Als je normaal je punt maakt leest het voor mij een stuk prettiger. Hoef ik niet al de bovengenoemde punten van jouw post over me heen te krijgen.

Blijft de sfeer van dit forum uitstekend en krijgt je post meer gewicht mee.

Mijn dank alvast _O_

Jank niet.

Bewerkt: door Felixio
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een heleboel vervelende spelers gezien. Ik heb bijvoorbeeld is een wedstrijdje GTA race gewonnen van een grote groep. Omdat ik eerste was ben ik er "uit" gekicked waarschijnlijk omdat ze niet tegen hun verlies konden. -,- Terwijl ik nog wel "host" was...! Ook erger ik me er aan als ik wel is boven aan hey beeld zie dat iemand me wil kicken "zonder reden" dus kick ik terug...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...