gta boy Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 he op welken plaatsen kun je die mini gun vinden heb hem in LV al gevonden maar ligt die ook op anderen plekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) Niet weer de Minigun he <_< Hier nog een minigun topic In het gevolg gebruik je de search Bewerkt: 26 februari 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) volgens mij nog nooit in de zoekfunctie gekeken hier zijn al zo 3 topic's over maar kijk is bij deze klik of hier klik de minigun is te vinden bij de Kincaid Bridge naar san fierro daar is hij te vinden en nog een locatie bij een save huis in lv (Toreno's Ranch) (daar vind je ook rocket launcher) Bewerkt: 26 februari 2005 door vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) volgens mij nog nooit in de zoekfunctie gekekenhier zijn al zo 3 topic's over maar kijk is bij deze klik of hier klik de minigun is te vinden bij de treinbrug (kan het anders moeilijk uitleggen) naar san fierro daar is hij te vinden en nog een locatie bij een save huis in lv (daar vind je ook rocket launcher) Ja op dat eerste stukje van de Kincaid Bridge ligt er ook eentje. Of kijk hier. Nu heb jij info genoeg he en nog een locatie bij een save huis in lv Ja in Toreno's Ranch ligt een Minigun,gewone rocket launcher,hittezoekende launcher + flametrowher Bewerkt: 26 februari 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barto Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 Waar is die torena ranch alweer ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 Kijk: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barto Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 Bij mij liggen daar geen wapens. En weet iemand waar die nachtkijker altijd licht ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 Bij mij liggen daar geen wapens.En weet iemand waar die nachtkijker altijd licht ? je heb een speciale wapen map weet de site niet maarja de nachtkijker kan je vinder bij de no fly zone (area 69) je moet ook eerst missie's doen op wapens daar te krijgen (Toreno's Ranch) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 Bij mij liggen daar geen wapens.En weet iemand waar die nachtkijker altijd licht ? je moet ook de verhaal lijn hebben uitgespeelt...en de nacht kijker ligt volgens mij bij de bigear of is dat de warmte zoeker... :lol: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apollo Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 Bij mij liggen daar geen wapens.En weet iemand waar die nachtkijker altijd licht ? je moet ook de verhaal lijn hebben uitgespeelt...en de nacht kijker ligt volgens mij bij de bigear of is dat de warmte zoeker... :lol: <_< moet je het hele spel hebben uitgespeeld om bij toreno's ranch wapens te krijgen? Als het zo is is dat wel jammer <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 :lol: alleen de verhaallijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.