Jump to content

IMG tool probleem


dakkiono

Recommended Posts

als ik IMG tool open en ik open gta3.img of .dir die in de map van GTA Vice City staat ik wil een bestand verwijderen maar er dit staat er 120tkzp.jpg help me ik wil graag Vice City modden maar het lukt niet door die fout melding en ik gebruik niks maar dat ding zegt dat er al iets in gebruik is maar ik gebruik niks

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je Alleen-Lezen wel uit staan bij de Userfiles?

Zoja,kijk voor de zekerheid nog een keer na je hem hebt uit gezet,

oke bedankt ddaar had ik nog niet aan gedacht als het niet lukt zeg ik het wel :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg nog steeds die foutmelding en ik heb alleen-lezen af gevinkt :N

Klik dan eens nadat je de User Files heb uitgevinkt,nog eens op de eigenschappen.

Misschien springt hij zo weer aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer anders eens de oude vertrouwde versie van de IMG-Tool; "Versie 2.0".

Deze kun je hier downloaden, en mocht het nodig zijn heb ik hier nog een handige handleiding voor je.

Ik heb tot nu toe nog nooit gehoord dat dit probleem voor kwam bij versie 2.0.

Succes

maar ik heb IMGtool 2.0 ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet maar dit werkt wel bij San Andreas ik heb alles hetzelfde gedaan wat ik ook bij San Andreas maar bij San Andreas werkt het en Vice City niet hoe kan dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan eigenlijk alleen maar aan iets als Alleen-lezen liggen. Het programma opent de IMG archieven op een identieke manier, dus daar kan het nooit aan liggen. Het kan alleen maar iets uit GTA zelf zijn dat het verschil maakt, waarschijnlijk het genoemde alleen-lezen kenmerk. Dat is eigenlijk het enige, waarvan ik weet, dat problemen kan leveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...