Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gedag leden, nu ik toch even weer op het forum ben wou ik een large piece door jullie laten raten. Ongeveer een slordige 3 uur aan gewerkt en er waarschijnlijk wel een vijftal stocks hebben eringedraait... Annyway;

cu8f8.jpg

Bewerkt: door Ice Banana
Geplaatst: (bewerkt)

Een erg geslaagde sig, IB :Y

Ik vind het erg mooi dat het verticaal is :) De chineese (?) tekens er door heen vind ik erg mooi. Ik vind de bloemetjes linksboven erg goed, maar rechtsbeneden vind ik ze niet zo mooi, ik zou die ook zwart hebben gemaakt, of een soort bruin, dat past goed bij het geheel. Die witte vlek rechtsonder vind ik het eerlijk gezegd nogal verpesten :( Probeer daar een bruin tin tinje over heen te gooien, want nu vind ik het ronduit lelijk. Voor de rest ziet het er heel goed, wel zou ik proberen de aandacht wat meer naar de vrouw zelf uit te laten gaan. Door bijvoorbeeld het daar iets meet te belichten ;) Dat bloemetje rechtsboven de render vind ik er een beetje opgeplakt uit zien. haal hem weg of verlaag de opacity waat ;)

Een erg goede verticale signature, alleen jammer dat je die hier op het forum niet kan gebruiken :7

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:

Nou bedankt voor je rate ^_^ ,

Nou ik wil nog even verduidelijken. Het is een Large Piece (=groot stuk), en dus geen signature. De witte vlek heb ik zo moeten doen omwille een censuur, Ik gebruik een andere naam op een ander forum en die wil ik hier niet bekend maken ;). Dat bloemetje hoort bij de brush linksboven eigelijk, door een "Sharpen" layer is die wat tegengevallen... Maar toch bedankt voor je rate ^_^

Geplaatst:

Ik vind dit stukje werk erg mooi.

De eerste Large Piece die ik zie, en de eerste die ik rate.

De afbeelding lijkt een geheel, wat erg mooi is gedaan, de bloemetjes brushes vind ik er erg mooi bijpassen.

alleen zou ik de censuur wat meer op de kleur van de stocks laten lijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...