Jump to content

The Snow Storm


Big Boss

Recommended Posts

Waar ligt de boot bij de missie The Snow Storm?

Ik heb wel een ladder gezien die naar een steigertje gaat, maar daar ligt geen boot. Het gaat goed tot dat ik de coke heb, maar dan komen die Noose agenten binnen ... En als ik al ontsnap, vind ik die boot niet. Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om het even aan te duiden op een SnapMap?

Ik heb verder nog wel wat tips voor deze missie:

Als je begint op de parkeerplaats, loop dan via de linkerkant in een grote boog om The Old Hospital heen. Eventuele zichtbare vijanden kan je eventueel met een Sniper al doodschieten.

Aan de achterkant bevindt zich een ladder, klim naar boven, en verschuil je meteen achter het blok dat daar staat. De eerste vijand die je ziet staat met z'n rug naar je toe, dus knal 'm door het hoofd. Vervolgens schiet je iedereen die nog boven staat ook dood. Loop via de bovenverdieping naar de kamer met de coke en dood de twee vijanden die daar nog zijn. Spring naar beneden en raap de body armor op. Neem dan de Coke.

Nu komen de NOOSE agenten binnen. Spring via het tafeltje waarop de coke lag, terug op de bovenverdieping, en verlaat The Old Hospital zoals je binnen bent gekomen. Ren naar de boot en vaar weg tot je de politie kwijt bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ligt de boot bij de missie The Snow Storm?

Ik heb wel een ladder gezien die naar een steigertje gaat, maar daar ligt geen boot. Het gaat goed tot dat ik de coke heb, maar dan komen die Noose agenten binnen ... En als ik al ontsnap, vind ik die boot niet. Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om het even aan te duiden op een SnapMap?

Ik heb verder nog wel wat tips voor deze missie:

Als je begint op de parkeerplaats, loop dan via de linkerkant in een grote boog om The Old Hospital heen. Eventuele zichtbare vijanden kan je eventueel met een Sniper al doodschieten.

Aan de achterkant bevindt zich een ladder, klim naar boven, en verschuil je meteen achter het blok dat daar staat. De eerste vijand die je ziet staat met z'n rug naar je toe, dus knal 'm door het hoofd. Vervolgens schiet je iedereen die nog boven staat ook dood. Loop via de bovenverdieping naar de kamer met de coke en dood de twee vijanden die daar nog zijn. Spring naar beneden en raap de body armor op. Neem dan de Coke.

Nu komen de NOOSE agenten binnen. Spring via het tafeltje waarop de coke lag, terug op de bovenverdieping, en verlaat The Old Hospital zoals je binnen bent gekomen. Ren naar de boot en vaar weg tot je de politie kwijt bent.

Je kan toch ook met een auto ontsnappen maar als je graag boot wil kijk bij het water

Link to comment
Delen op andere websites

De boot stat er nomaal wel, je moet gwn over het hek springen of door de opening in het hek gaan en de boot pakken, simpel. Verder moet je dan gewoon doorvlammen tot je uit de cirkel bent...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het ook niet maar misschien zou je buiten de missie even bij het ziekenhuis gaan kijken en zoeken voor die boot! :Y

Big Boss,

Niet bij ieder steigertje moet een boot liggen. Ik neem aan dat dat ook bij dat steigertje is waar jij het over hebt. Het is een mooi steigertje, maar er ligt tot zover ik weet geen boot.

Ik neem aan dat je 'Buiten de missie' geen boot kunt vinden, alleen maar als je de missie speelt. Want dan heb je nadat de Bobcat ontploft is, nog een tweede vervoers middel. Maar ik beweer dat er helemaal geen bood ligt.

Ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat. Als je dringend vervoer zoekt, met de irrietante FBI achter je aan, dan kun je niet 'even bij het ziekenhuis kijken, of daar een bootje ligt', daar heb je geen tijd voor, want dan ben je inmiddels al dood geschoten. Ik weet ook niet waar die boot ligt. Maar daar zou ik me ook maar niet druk om maken. Je kunt beter de 'BobCat' pakken, deze is sloom maar stevig. Als je de BobCat hebt gepakt, dan moet je snel naar de Pay 'N Spray gaan. Zo verlies je je Wanted Level...

Succes nog... ^_^

DSgregor :cya:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Boot?? Ik was gewoon met de auto weg, het enige moeilijke aan deze missie vond ik de 3 sterren kwijtraken.

Nou met de boot raak je die sterren dus in 10 seconden ofzo kwijt

Precies zoals het in de 1e post staat beschreven heb ik ook die missie gedaan, echt nog simpeler dan de allereerste missie :D

Link to comment
Delen op andere websites

Boot?? Ik was gewoon met de auto weg, het enige moeilijke aan deze missie vond ik de 3 sterren kwijtraken.

Nou met de boot raak je die sterren dus in 10 seconden ofzo kwijt

Precies zoals het in de 1e post staat beschreven heb ik ook die missie gedaan, echt nog simpeler dan de allereerste missie :D

Ik ben zwemmend gegaan :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zwemmend gegaan :schater:

YAY. :D Ik had steeds problemen om de cops kwijt te raken. (was later wel bij de pay and spray, maar kon de ingang niet vinden. :duh: )

Dus ik ren naar buiten om het water in te springen voor een nachtelijk zwempje.. Staat de speedboot daar. :cya: cops. Bij mij stond de speedboot bij de stijger onder de opening in het hek.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zwemmend gegaan :schater:

YAY. :D Ik had steeds problemen om de cops kwijt te raken. (was later wel bij de pay and spray, maar kon de ingang niet vinden. :duh: )

Dus ik ren naar buiten om het water in te springen voor een nachtelijk zwempje.. Staat de speedboot daar. :cya: cops. Bij mij stond de speedboot bij de stijger onder de opening in het hek.

Ik denk dat je dan geluk gehad hebt, want hij staat er niet altijd geloof ik. Wat anders ook mogelijk is is gewoon de politie afschudden, als je gewoon een beetje relax rijdt ben je ze zo kwijt. Veel mensen worden helemaal panisch van de drie sterretjes rechtsboven in je beeld, maar als je gewoon met een shotgun naar buiten loopt en alles wat je tegenkomt op een kogel trakteert, dan kan je rustig wegrijden en alles wat met loeiende sirenes aan komt rijden rustig omzeilen, aangezien ze remmen en midden op de weg stil gaan staan om je tegen proberen te houden. In plaats van met paniek vol tegen een stilstaande auto aan te rijden kan je ook gewoon rustig gasgeven en met veel bochten wegrijden. Als je tegelijkertijd je radar in de gaten houdt dan weet je ook nog eens precies waar je opgewacht wordt en waar je uit het gebied kan komen. Als je weet hoe het moet is dit gewoon een leuke missie die zeker niet al te moeilijk is :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb heel veel gehad aan een aantal tips die er door sommigen op dit forum geplaatst zijn.

- Ontsnappen per speedboat

- Niet alle agenten/Noose omleggen. Bespaar je kogels voor latere missies!

- Achter het hospitaal gaat een ladder naar de 2de etage vanwaar je beter kunt sneaken

- Niet alle junks killen, zodat ze later met de wouten gaan matten. Afleiding dus.

Echt bedankt :tu:

Anderen die em nog moeten doen: Succes. Hij is echt wel te doen en nog leuk ook.

Bewerkt: door ThomasDiaz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
Ik heb heel veel gehad aan een aantal tips die er door sommigen op dit forum geplaatst zijn.

- Ontsnappen per speedboat

- Niet alle agenten/Noose omleggen. Bespaar je kogels voor latere missies!

- Achter het hospitaal gaat een ladder naar de 2de etage vanwaar je beter kunt sneaken

- Niet alle junks killen, zodat ze later met de wouten gaan matten. Afleiding dus.

Echt bedankt :tu:

Anderen die em nog moeten doen: Succes. Hij is echt wel te doen en nog leuk ook.

Ondanks het feit dat het een beetje laat is, maar met deze tips heb ik gisteren na dagen gefrustreert achter mijn pc te hebben gezeten deze missie uitgespeeld. Eerst schoot ik alle bad guys neer met mijn rifle om zo minder weerstand te hebben als ik het ziekenhuis in ging, maar dat werkt alleen maar tegen je blijkt dus nu.

Dus ThomasDiaz thanks voor deze tip.

Van te voren full health en armor geregeld.

Achterom sneaken, alleen de drie man op de tweede verdieping omleggen een spurt doen naar de kamer met de coke. de twee man daar omleggen, armor oppakken, coke pakken.

direct na de cut scene op de tafel springen en over de tweede verdieping het pand verlaten of (en zo deed ik het) wachten tot de politie en de badguys zo goed als allemaal dood zijn (check je radar op blips). Een sprint doen richting de voorkant van het pand. Zodra je de deur uit bent richting een uur (rechts naar voren) lopen, door het gat in de hek lopen en van de kade af in de speedboot springen. even een stukje naar rechts varen en je bent weg.

ik had uiteindelijk nog maar een kogel kunnen hebben voordat ik weer dood was gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...