Jump to content

Bewoners aanwezig in huis...


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik was gisteren even MP aan het doen samen met Marcel in de Free Mode. Daar waren we wat aan het klooien toen ik een woning zag waarvan de deur open kon. Dit is de woning uit de missie Wrong is Right van United Liberty paper.

Dit zijn wat screens van die missie:

afbeelding9eq3.png

In dat gebouw, dat hier te vinden is, kwamen we een man tegen die binnen zat op de bank met iets onbekends in zijn hand. Daarnaast stond in zijn kamer nog een televisie met de controls van de GTA IV MP voor PS3. Dus X=ready, O=cancel e.d.

dsc02350vq2.th.jpg

De 2e keer dat we langskwamen was er niemand, totdat we elkaar belde voor de lol, toen kwam er een andere man naar ons toe rennen en begon op ons te hakken met een honkbalknuppel. Na 3 sec werden we op een of andere reden uit het spel gegooid (we waren maar met 2 personen) jammer genoeg, dus van die man geen foto's :7.

Opvallend is wel dat de bewoner goed is uitgewerkt.

Sorry voor de die niet al te hoge kwaliteit foto's.

Hieronder wat screens van de man.

51981406rm7.th.png

dsc02348bi6.th.jpg

dsc02346xw9.th.jpg

dsc02347sw5.th.jpg

Ook hangen er wat schilderijen/posters aan de muur die wel bekend voor komen zoals deze:

dsc02352sp1.th.jpg

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

zijn er meer huize in het spel waar je binne kan???


In zowel Single player als de multiplayer zijn er heel veel gebouwen waar je in kan. Hier heb ik een topic over met gemarkeerde kaarten in afbeeldingen. Je vindt het topic via het "Handige Topics" topic. Deze staat tussen de vastgeplakte topics bovenaan!

Het topic heet "SnapMap van te betreden gebouwen"

@ Topicstarter: Heb je een SnapMap met locatie? Dan kan ik even kijken of deze al op de SnapMap staat!

@ LJ hieronder, thanks! Daar heb ik dan wel weer even leuk overheen gelezen! :puh:

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze, Little J en Kai,

Bedankt! Ik heb het even gecheckt met het SnapMap van te betreden gebouwen topic. Het pand stond er nog niet op!

Kai Shockwave, gefeliciteerd! :puh: Jouw naam ga ik vermelden zodra ik de dus nu vereiste update heb gemaakt! dat wordt 2.1!! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze, Little J en Kai,

Bedankt! Ik heb het even gecheckt met het SnapMap van te betreden gebouwen topic. Het pand stond er nog niet op!

Kai Shockwave, gefeliciteerd! :puh: Jouw naam ga ik vermelden zodra ik de dus nu vereiste update heb gemaakt! dat wordt 2.1!! :dans:

Dankje ;)

Overigens wil ik melden dat je niet in dit gebouw kan met de Single Player. Party Mode heb ik zelf nog niet gecheckt of hij daar ook zit...

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje ;)

Overigens wil ik melden dat je niet in dit gebouw kan met de Single Player. Party Mode heb ik zelf nog niet gecheckt of hij daar ook zit...

Party mode gechecked met Iscariah van de week, het huis zit erin! Mooi interieurtje trouwens viel ons allebei op!

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje ;)

Overigens wil ik melden dat je niet in dit gebouw kan met de Single Player. Party Mode heb ik zelf nog niet gecheckt of hij daar ook zit...

Party mode gechecked met Iscariah van de week, het huis zit erin! Mooi interieurtje trouwens viel ons allebei op!

Zo is het maar net! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik ben Marcel ik was erbij :puh:

Maar was echt vaag ik wou testen dat bellen omdat er niemand was en ineens komt er iemand aanlopen,

die slaat me 2 keer en pakt daarna een knuppel en slaat me paar keer toen werden we allebij uit het spel gegooit echt vaag,

we hebben hem daarna nog niet weer gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...