Jump to content

Dragonball Z Burst Limit

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dragon Ball Z: Burst Limit is de eerste Dragon Ball-game voor Xbox 360 en PlayStation 3. De game valt op door de zogenaamde cel-shaded tekenstijl waardoor Burst Limit veel op de gelijknamige tekenfilm lijkt. De game laat je vechten als Goku en vele van zijn vrienden en vijanden zoals Krillin, Picolo, Radditz, Vegeta en Frieza. In totaal zijn er 22 speelbare personages.

Dragon Ball Z: Burst Limit bevat een reeks verschillende spelmodi. Z Chronicles laat je het Dragon Ball Z-verhaal spelen tot het einde van de Cell Saga en draait rond de personages Goku, Piccolo en Krillin. Daarnaast is er de Versus-modus, waarin je zowel online als offline tegen andere spelers kunt spelen, tegen de computer kunt spelen en de computer tegen zichzelf kunt laten vechten om nieuwe technieken te leren. Dragon Ball Z: Burst Limit bevat tevens een Trial-modus en een Tutorial-modus.

Dragonball Z Burst Limit is de eerste nextgen Dragonball Z game voor de PS3 en Xbox 360, het is het mooiste 3D spel dat er is. Echt knap hoe het gemaakt is, Dragonball Z Burst Limit is 2 dagen geleden verschenen. Ik ga hem binnenkort in ieder geval halen.

Ga niet zeggen bijvoorbeeld, ik vind het niet leuk. Post dan maar niet.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Eindelijk, een echte next-gen DBZ. De grapichs zien er erg wreed uit. Wat ik wel jammer vind is dat het om Krillin, Piccolo en Goku draait in het hoofdverhaal. En ik had liever de Buu saga erbij gehad. Maar om online te knokken is wel weer een heerlijke mogelijkheid.

Echt wel, gelijk halen die hap.

Edit: Heb de demo gedownload, de demo is al zalig. Dan zal de game nog toffer zijn, zeker met de online modus. Dit word een game die ik lang zal spelen.

Bewerkt: door DenkaanHenk
  • 2 weken later...
Echt wel, gelijk halen die hap.

Edit: Heb de demo gedownload, de demo is al zalig. Dan zal de game nog toffer zijn, zeker met de online modus. Dit word een game die ik lang zal spelen.

Ik vind dragonball z ook echt super vet (heb alle afleveringen nog op me pc staan :dans: ) alleen vind ik het jammer dat het maar tot de cell saga gaat. + dat ik vind dat er een beetje weinig characters van dbz in zitten..

Maar het ziet er wel echt heel erg vet uit. ben ook zeel benieuwd naar het volledige spel. Heb zelf wel alle andere dbz spellen gehad zoals: dragonballz budokai, budokai 2, tenkaichi, tenkaichi 2 en nu op de wii tenkaichi 3 welke ook echt tof is alleen missen daar de mooie graphics van de ps3 weer bij :-( maar verder wel allemaal vette games.

Denk alleen niet helemaal dat dit spel de volle 65 euro waard is dus ik wacht tot ie goedkoper word.. (burst limit dus ;) )

Bewerkt: door Destilios

Hmm, Deze versie van dragonballz lijkt me helemaal niks.

Als je kijkt qua spel

Is budokai tenkaichi 3 veel beter.

Daar heb je veel meer dingen in & grapichs zijn beter.

Burst limit heb je zo gespeeld.

Maar ja eigen keuze

Ik zou BT3 Kopen

dat is tenminste nog een echte dbz game ;)

hahahaha het gaat maar tot de cell saga

Oordeel:

Grapichs 7.3 - Noob grapichs

Spel 2.1 - Na-aperij van bt & slecht Style van spelen & zo uitgespeeld

Doel 0.0 - Echt een nerd spel koop bt3 dan maar :)

Uiteindelik:

0.7

Je kan dit spel geen 1 of hoger geven dat is echt een negatieve inschattig

Bt3:

Grapische - 9.5

Spel - 9.2

Doel - 9.3

eind ooordelee:

9.4

Bewerkt: door funky_fred
Geplaatst:

Doe eens normaal, Burst Limit is veel mooier. _O_ Smaakloze spammer, gelukkig ben je gebanned.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Hmm, Deze versie van dragonballz lijkt me helemaal niks.

Als je kijkt qua spel

Is budokai tenkaichi 3 veel beter.

Daar heb je veel meer dingen in & grapichs zijn beter.

Burst limit heb je zo gespeeld.

Maar ja eigen keuze

Ik zou BT3 Kopen

dat is tenminste nog een echte dbz game ;)

hahahaha het gaat maar tot de cell saga

Oordeel:

Grapichs 7.3 - Noob grapichs

Spel 2.1 - Na-aperij van bt & slecht Style van spelen & zo uitgespeeld

Doel 0.0 - Echt een nerd spel koop bt3 dan maar :)

Uiteindelik:

0.7

Je kan dit spel geen 1 of hoger geven dat is echt een negatieve inschattig

Bt3:

Grapische - 9.5

Spel - 9.2

Doel - 9.3

eind ooordelee:

9.4

Wat heb jij ben je dom ofzo ??

Hoe kun je nou zeggen dat bt3 betere graphics heeft dan burst limit , het heeft alleen meer spelers en een langer verhaal lijn maar burst limit is veeel en veel mooier :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...